tommy killer Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Brukar folk snacka skit om dig för att du går i New Era kepsar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Vad brukar du göra när du blir som MEST irriterad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Vad skulle du göra om Fredrik Reinfeldt försöker tränga sig före i ICA-kön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 En natt med Stellan eller 100kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 En natt med Stellan eller för 100kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 En natt med Stellan eller 100kr? RavenE, Gtasajtens nya hallick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Vad är det mest dyrbara du har haft sönder? Hur mycket tid lägger du varje dag på gtasajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Du får bara besöka en tråd till under din tid på GTA-sajten. Vilken tråd besöker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Föreställ dig att du driver ett litet företag; vilka tre gtasajtare anställer du som sommarvikarier när du åker på semester? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Föreställ dig att du driver ett litet företag; vilka tre gtasajtare anställer du som sommarvikarier när du åker på semester? Standardfråga, oh yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Du får göra vad du vill för en dag, ungefär som önskningar, vad gör du då? Vill ju ha tillbaka min standardfråga igen Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Du får göra vad du vill för en dag, ungefär som önskningar, vad gör du då? Vill ju ha tillbaka min standardfråga igen Vice. Grejen är att intervjuerna blir allt längre och längre som ni kanske har sett. Jag måste korta ner dem en del. Och det finns många bra frågor som passar som "standardfrågor". Och har jag för många sådana så blir det svårt för er att ställa nya. Ni kan väl skriva ner vilka ni vill ha som standardfrågor, så tar jag bort alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 En natt med RavenE eller 10kr ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Vill bara meddela att att jag får ny dator imorgon och att det kanske, blir så att veckans intervju inte kommer upp på lördag. Det beror på hur lång tid det tar för mig att installera den. Men troligtvis kommer den upp på lördag. Men kanske inte som sagt. Men antagligen blir det i tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Veckans intervju kommer tyvärr inte upp denna helgen! Förhoppningsvis på måndag! Detta eftersom jag inte har ett wordprogram! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Veckans intervju kommer tyvärr inte upp denna helgen! Förhoppningsvis på måndag! Detta eftersom jag inte har ett wordprogram! Wordprogram? Du kan ju alltid ladda ner OpenOffice, det är gratis. sv.openoffice.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Veckans intervju kommer tyvärr inte upp denna helgen! Förhoppningsvis på måndag! Detta eftersom jag inte har ett wordprogram! Vad ska du med ett sånt te? Intervjuerna hålls över msn, visst? Då är det ju bara att kopiera texten därifrån och klistra in när du skriver in intevjun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 (redigerad) Vad ska du med ett sånt te? Intervjuerna hålls över msn, visst? Då är det ju bara att kopiera texten därifrån och klistra in när du skriver in intevjun ..och där förminskades intervjutiden med 70%. Redigerad 16 juni, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 ..och där förminskades intervjutiden med 70%. Min intervju gick jäkligt fort, antingen hade han bråttom eller så... går det så fort helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Min intervju gick jäkligt fort, antingen hade han bråttom eller så... går det så fort helt enkelt. Jo, min intervju gick också undan, fortare än jag trodde. Det går fort för Vice., helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts