Jump to content

Veckans forumit!

Vice.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,7k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du får göra vad du vill för en dag, ungefär som önskningar, vad gör du då?

Vill ju ha tillbaka min standardfråga igen Vice. :P

Grejen är att intervjuerna blir allt längre och längre som ni kanske har sett. Jag måste korta ner dem en del. Och det finns många bra frågor som passar som "standardfrågor". Och har jag för många sådana så blir det svårt för er att ställa nya.

Ni kan väl skriva ner vilka ni vill ha som standardfrågor, så tar jag bort alla andra. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill bara meddela att att jag får ny dator imorgon och att det kanske, blir så att veckans intervju inte kommer upp på lördag. Det beror på hur lång tid det tar för mig att installera den. Men troligtvis kommer den upp på lördag. Men kanske inte som sagt. Men antagligen blir det i tid. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Veckans intervju kommer tyvärr inte upp denna helgen! Förhoppningsvis på måndag! Detta eftersom jag inte har ett wordprogram! :wub:

Vad ska du med ett sånt te? Intervjuerna hålls över msn, visst? Då är det ju bara att kopiera texten därifrån och klistra in när du skriver in intevjun :o

:wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor