Vice. Skrivet 6 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 (redigerad) Efterlyser fler bilder på er, som jag kan lägga in i intervjuerna, gossar! Jag vill inte plocka ur "Bild på er själv" tråden utan godkännande. Ni får gärna skicka en bild till mig via Pm, som jag kan lägga upp i eran intervju. (kommer inte spara dem för privat bruk. Jag lovar ) Redigerad 6 juni, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Vem ska bli nästa veckas forumit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Vem ska bli nästa veckas forumit? Kicken. ---- Säger du Kånsåll/Konsol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Kicken. ---- Säger du Kånsåll/Konsol? Det var en fråga till Kicken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Det var en fråga till Kicken. Aha, missförstod dig. --- Hur många kuddar har du i din säng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Lägg upp den på mig då, Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? Tycker dom om dillchips? Har du fått 100% på något GTA-spel? Godaste smaken på Läkerol? Kan du spela något instrument? Hur många personer går det i din klass? Hur många timmar/minuter varje dag ägnar du åt GTA-sajten? Du får bara köpa en godis till i livet. Vilken köper du? Har du någon favoritlåt? Jolt eller vanlig Cola? Hur mycket pengar har du i fickan just nu? MENINGSLÖSA FRÅGOR FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Hur många timmar/minuter varje dag ägnar du åt GTAsajten? Åh, den var riktigt bra. Borde nästan bli "officiell". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Säger du Kånsåll/Konsol? Vad är det för skillnad? [konn'soll] ska det uttalas, men kånsåll? [kå:nsåll]?! Åh, den var riktigt bra. Borde nästan bli "officiell". ...men ingen kommer vilja svara för att alla är medvetna om att det är en ohälsosam mängd tid som dagligen går åt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Den här gången är det killen som har konstant problem med sina skor! Det verkar alltid bli fel! Nästa forumit är:Felsho! som kommer att bli intervjuad. Intervjun genomförs 14/6-07 och läggs upp Lördagen den 17/5-07. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 (redigerad) Vad blev följderna av det oskyddade samlaget du hade för några veckor sen? Redigerad 7 juni, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Vart har du tappat rätt sko? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Har du alltid en sko som är rätt eller är båda fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Vice., Bild kommer imorgon föroppningsvis, i studentutmundering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 (redigerad) Tog en titt här och tänkte jag skulle ställa några frågor. Vad har du för ögonfärg? Vilket land är längst bort du har rest? Har du vunnit pengar på något nån gång? Vilken är din favorit tv kanal? Vilket är ditt favorit spel? Skulle du sitta i fängelse i 25 år i utbyte mot 20 000 000 kronor Redigerad 8 juni, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Ditt favorit spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Varsergod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Vad är det för skillnad? [konn'soll] ska det uttalas, men kånsåll? [kå:nsåll]?! Säger Kånsåll. Inte Konsol, konnsåll, eller konsoll. ---- Varför köper du inte en ny sko? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Säger Kånsåll. Inte Konsol, konnsåll, eller konsoll. Annars ska det väl uttalas Kånnsol?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Vad skulle du göra om Marky stod utanför din dörr och vill komma in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts