Henkibojj Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 TJUVKIKA INTE FFS! Ah, är det reglerna? Ok, får försöka hålla mig borta härifrån tills dess Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Favoritpizza? Senast sedda film på bio+åsikt om filmen? Tror du på ufon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Vilket gillar du/tycker om mest? - Grundskola/Högstadiet/Gymnasium/Universitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Du får välja en forumit som redan har blivit intervjuad, för en ny intervju. Vem väljer du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 Finner du det tillfredsställande att göra långa och informativa inlägg här på forumet? Jag ska jobba på Linköpings universitet i sommar. Kommer du hälsa på mig om du ser mig? ...men jag har ett bra svar på Kebabs båda frågor. Ta med dem, Vice! Fick inget svar på den sista frågan. :'( Trevlig och informativ intervju i övrigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Fick inget svar på den sista frågan. :'( Trevlig och informativ intervju i övrigt! Ah, det svaret blir: Javisst, säg bara plats och tid! Jag märkte att intervjun var lite nedbantad, mitt svar på "vad är bäst/sämst" är helt borta sånär som på första meningen, "svår fråga". En hel del smileys fattas, så mina budskap gick inte igenom på pricken Radbytena är rätt konstiga också, och interpunktioner etc. Men, så länge texten finns där så spelar det ju ingen roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Ah, det svaret blir: Javisst, säg bara plats och tid! Jag märkte att intervjun var lite nedbantad, mitt svar på "vad är bäst/sämst" är helt borta sånär som på första meningen, "svår fråga". En hel del smileys fattas, så mina budskap gick inte igenom på pricken Radbytena är rätt konstiga också, och interpunktioner etc. Men, så länge texten finns där så spelar det ju ingen roll Du svarade bara "svår fråga"!? Hade ju strul med msn den kvällen så det kanske försvann när mitt internet gick ner. Skicka mig ett pm med detaljerna så fixar jag det ikväll. Bra att ni påpekar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Vem ska intervjuas nästa gång? Hoppas inte att du väljer mig (ironi). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 (redigerad) Den här veckan är det forumiten:Kicken! som kommer att bli intervjuad. Tyvärr kommer lite sent, pga att bla. tog några dagar att få svar. Hoppas ni har överseende. Intervjun genomförs 7/6-07 och läggs upp Lördagen den 9/5-07. Redigerad 7 juni, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Har du använt upp pengarna du vann på GTAnytt? Pest/kolera? A-kupa/d-kupa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Är du homofob? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Hur många apelsiner har du hemma? Vad är det mest dyrbara du har haft sönder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Det är ju ruttet mycket "standard"-frågor som har försvunnit. Du hittar en plåbok full med cash, vad gör du med den? Har du någon speciell fråga till nästa forumit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Du vinner 200 kr på GTAnytt, vad gör du med pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Vad skulle du göra om jag stod utanför din dörr och vill komma in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Smaskar du när du äter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Det är ju ruttet mycket "standard"-frågor som har försvunnit. Du hittar en plåbok full med cash, vad gör du med den? Har du någon speciell fråga till nästa forumit? Precis, vart tog min "Om du fick göra vad du ville för en dag, ungefär som önskningar, vad skulle du göra då?" vägen? :'( Hmm, "Kicken". Spelar du fotboll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Är du nöjd med din datorstol/kontorsstol/whatever? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Hur mycket tid lägger du ner varje dag på GTAnytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Tycker du, från en äldre kvinnas perspektiv, att dagens ungdom är slarvig och lat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts