KvaddadPadda Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Led Zeppelin eller Sven-Ingvars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 (redigerad) Den här gången är det forumiten:Bullet! Posta alla era frågor om honom här! Intervjun genomförs 1/5-07 och läggs upp Lördagen den 5/5-07. Redigerad 24 april, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Pink Floyd eller Queen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Vilken färg är den telefon som du använder flitigast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 (redigerad) Jag tänker alltid att jag ska ställa den här frågan, men jag glömmer alltid. Men jag tycker den är intressant, så jag tänkte att den kanske kan vara med i alla intervjuer? Vad är det mest dyrbara du har haft sönder? Redigerad 24 april, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Jag tänker alltid att jag ska ställa den här frågan, men jag glömmer alltid. Men jag tycker den är intressant, så jag tänkte att den kanske kan vara med i alla intervjuer? Vad är det mest dyrbara du har haft sönder? En bil, ingen aning vad det var för märke. Den var blå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Vi antar att Bullet är din favritbil i San Andreas, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Gammal goding; Vad har du på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Vad anser du om bisexualitet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Vad anser du om Maimstream? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Vad anser du om homosexualitet? Är du singel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 En bil, ingen aning vad det var för märke. Den var blå. Jag tror inte att frågan var menad till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Jag tror inte att frågan var menad till dig Jag var helt säker på att jag var inne i en annan del av forumet Saker du alltid velat fråga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Vilken storlek har du på dina strumpor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Katt/Hund Pizza/Kebab/Falafel GTA SA/GTA VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Ville bara säga att anledningen till att veckans intervju är uppskjuten en vecka är för att jag har jobbat över grymt mycket förra och denna vecka så jag har inte hunnit med. ...Och för att meddela att Godfathers Blockokopter rekord nu är slaget! Ny mästare är DeM57! Grattis till dig. Resultatet ändras snarast... Och ni andra, börja spela så att ni kan knäcka honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Lite kort varsel men men... Nästa som kommer att intervjuas är forumiten:Östis! Posta alla era frågor om honom här! Intervjun genomförs idag, kl 5 och läggs upp Lördagen den 12/5-07. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Var äter du helst ute? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Fortfarande överväldigad sedan segern i våran stunttävling? Hur hungrig är du just nu, på en tiogradig skala där tio är VRÅLhungrig? Har du någon gång träffat några kändisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2007 Tycker du att Bolibompa var bättre förr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts