RavenE Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Om du fick kasta en stol på vem som helst i världen, vem skulle det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Amen!! Det blir ju aldrig min tur. INGEN VILL ATT DU SKA BLI INTERVJUAD! -------- Vad har du på dig!? (Standardfråga vid varje intervju! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Har du ett skelett i garderoben? ? Vad hos en person är det som avgör det första intrycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Hur många av de här skivorna äger du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Om du fick lov att byta nickname på forumet, skulle du göra det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Vilken är din svenska favoritfilm? Skulle du döda en kattunge för 5000? Hur ofta byter du sängkläder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Om du fick byta någon forumits nick, vems skulle det vara och till vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Varför tommy_killer? Vilken hand torkar du dig med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Du får välja att leva på skräpmat eller husmanskost i ett år, vad väljer du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Har du någongång tagit droger? Vad har din största beställning på McDonald's kostat? Vad var det du beställde? Är du medlem på Snuttis.com? Fotboll/Ishockey | Spanien/USA | Pizza/Kebab (inte forumiten) | Nokia/Sony Ericsson | Storstad/Landet Vad är det dyraste du har köpt (förutom moppe om du äger en sådan)? Tycker du om Jimmy Cliff - I Can See Clearly Now? Du får spendera en natt med antigen Carola eller Jessica Alba, vem väljer du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 (redigerad) Äter du kyckling med händerna eller med bestick? Hur stora högtalara har du till datorn? Vilket föredrar du, 35 grader värme eller -35 grader kyla? Redigerad 18 mars, 2007 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Skulle du döda en kattunge för 5000? OT: Sånna får man döda varje gång kattfanskapen vart ute och knullat.. Blir mest farmors katt, då hon är 82 och ingen annan pallar. Farfar gjorde det fram tills han dog 2003, sen dess har jag och farsan fått göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 OT: Sånna får man döda varje gång kattfanskapen vart ute och knullat.. Blir mest farmors katt, då hon är 82 och ingen annan pallar. Farfar gjorde det fram tills han dog 2003, sen dess har jag och farsan fått göra det. Sterilisera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Sterilisera? Vill du betala? Det är alltid någon som vill köpa en kattunge typ var 5:e kull som kommer. Resten blir det byebye med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 OT: Sånna får man döda varje gång kattfanskapen vart ute och knullat.. Blir mest farmors katt, då hon är 82 och ingen annan pallar. Farfar gjorde det fram tills han dog 2003, sen dess har jag och farsan fått göra det. Ot: Jahaja. Vrider ni nacken av dem då eller kastar ni dem i berget eller hur gör ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Ot: Jahaja. Vrider ni nacken av dem då eller kastar ni dem i berget eller hur gör ni? Naaw va taskigt :'( Vi har samma problem med mormors kattungar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Ot: Jahaja. Vrider ni nacken av dem då eller kastar ni dem i berget eller hur gör ni? Nae, pallar inte ta i dom.. Vill inte veta hur dom ser ut, så någon får slänga ner dom i en plastsäck, sen blir det ut i skogen med en spade. Det värsta är dock ljudet av spaden.. Får inbilla mig varje gång att det är något annat i påsen, för jag kan inte begrava dom levande, så måste ju slå påsen ett par gånger innan jag gräver ner dom.. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Nae, pallar inte ta i dom.. Vill inte veta hur dom ser ut, så någon får slänga ner dom i en plastsäck, sen blir det ut i skogen med en spade. Det värsta är dock ljudet av spaden.. Får inbilla mig varje gång att det är något annat i påsen, för jag kan inte begrava dom levande, så måste ju slå påsen ett par gånger innan jag gräver ner dom.. :< Usch. Djurvän som jag är så tycker jag det där är vidrigt. Lägg ut dom på blocket eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Usch. Djurvän som jag är så tycker jag det där är vidrigt. Lägg ut dom på blocket eller liknande. Vidrigt är det, men måste göras. Blocket är inget alternativ. Du får inte sälja en kattunge som är yngre än 12 veckor, och det är ingen tid man vill vänta. Då är det bättre att ta dom direkt och göra sig av med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2007 Vill du betala? Det är ju inte så jäkla dyrt, går ju att få kattfan steriliserad för runt 600 kronor. Det är väl olika från person till person men jag skulle hellre betala den summan än att stå och slå ihjäl kattungar med en spade gång på gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts