Pixiegnom Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Är du släkt med kladdis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 kan inte beskriv dig med fem ord komma på allas intervjuer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 kan inte beskriv dig med fem ord komma på allas intervjuer? Absolut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 kan inte beskriv dig med fem ord komma på allas intervjuer? Absolut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Hur många ikoner har du på ditt skrivbord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Om du var tvungen att välja, Bulle med saft eller vaniljbulle med läsk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Hur har jag lyckats med en dubbelpost? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Hur har jag lyckats med en dubbelpost? Ja, hur ska Kiedis kunna veta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Petar du i näsan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Maimstream kapar intervjun och slänger Vice i en soppsäck och skickar honom till sin flickvän, vad gör du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Hur har jag lyckats med en dubbelpost? Jag vill att den frågan är med i nästa intervju. Problemlösningar är bra för hjärnan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Jag vill att den frågan är med i nästa intervju. Problemlösningar är bra för hjärnan ! Absolut. Jag undrar fortfarande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Skulle du ha Donald Trumps frisyr i ett år för en miljon kronor ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Skulle du döda en hemlös för att få 30 000 kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Kändis eller miljonär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 En grupp av människor ska dö, du får bestämma vilken det blir. Alternativ 1: alla du någonsin har pratat med, helt enkelt alla som du känner + alla dina kontakter (uppskattnignsvis några tusen personer). ELLER, alternativ 2: hela Kinas befolkning (1,3 miljarder människor) Vilket skulle du välja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 En grupp av människor ska dö, du får bestämma vilken det blir. Alternativ 1: alla du någonsin har pratat med, helt enkelt alla som du känner + alla dina kontakter (uppskattnignsvis några tusen personer). ELLER, alternativ 2: hela Kinas befolkning (1,3 miljarder människor) Vilket skulle du välja? lätt för mig, hatar kineser men vet inte varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Blev Vice. en gud för dig när han dubbelpostade? Jag gillar paj... gillar du paj?... ska vi ha en pajfest...? Blev Vice. en gud för dig när han dubbelpostade? Jag gillar paj... gillar du paj?... ska vi ha en pajfest...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 (redigerad) Blev Godfather gud för dig när han "dubbelskrev"? Nädå, men vad äter du vanligtvis till frukost? Redigerad 6 mars, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 lätt för mig, hatar kineser men vet inte varför. Vafan? Hur kan du hata en folkgrupp på drygt 1 miljard människor utan att veta varför? Är det deras ögon eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts