Maimstream Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Tycker du att Veckans forumit skall utökas till en GTAsajten-redaktion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 (redigerad) Vad vill du ha på din varmkorv? Redigerad 24 februari, 2007 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Får jag fråga hur det bestäms vem som är nästa intervjuobjekt? Är det den som blir intervjuad som bestämmer det, eller? *Hoppar och vinkar med hela armarna, försöker få uppmärksamhet* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Får jag fråga hur det bestäms vem som är nästa intervjuobjekt? Är det den som blir intervjuad som bestämmer det, eller? *Hoppar och vinkar med hela armarna, försöker få uppmärksamhet* Den som blir intervjuad bestämmer det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Den som blir intervjuad bestämmer det. Det frågas ju i slutet av varje intervju "Vem vill du att intervjuas nästa gång?" också. Har du missat det, Henkibojj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Ja, Henkibojj, lyssna på gröningen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Ja, Henkibojj, lyssna på gröningen nu. Öh! Öh! Gröngölingen! Han får bli våran lilla forumbitch. Han måste ha ett gulligt namn också.. vad sägs som .. Herr Nilsson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Öh! Öh! Gröngölingen! Han får bli våran lilla forumbitch. Han måste ha ett gulligt namn också.. vad sägs som .. Herr Nilsson? Jag har alltid velat ha en apa vid namn Herr Babel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 (redigerad) Denna veckan är det, för mig, en helt okänd forumit. Jag har inte ens hört hans namn innan. Vem är denna rackare, vart kommer han ifrån, är han släkt med den andra Santa-clas!? Och är han ens en "han"?! Vi får allt ta reda på detta. Nästa forumit som kommer att intervjuas är:Santa! Intervjun genomförs 28/1-07 och läggs upp Lördagen den 3/3-07. Redigerad 24 februari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 (redigerad) Denna veckan är det, för mig, en helt okänd forumit. Jag har inte ens hört hans namn innan. Vem är denna rackare, vart kommer han ifrån, är han släkt med den andra Santa-clas!? Och är han ens en "han"?! Vi får allt ta reda på detta. Nästa forumit som kommer att intervjuas är:Santa! Intervjun genomförs 28/1-07 och läggs upp Lördagen den 3/3-07. Vad hette han sa du? Ah well... Beskriv dig själv med 5 ord. Varför är du intressant att intervjua? Varför har jag inte sett dig förut? Redigerad 24 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Hej Santa!, Vem är du? Kan du berätta lite grann om dig själv och dina eventuella kopplingar till jultomten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Hur ofta spelar du MapleStory? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 vart i världen ha du varit? Få 10 mljoner eller åkat till månen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Dags för det gamla vanliga: Hur många ikoner har du på ditt skrivbord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Har du använt en skruvmejsel den senaste veckan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 (redigerad) ...är han släkt med den andra Santa-clas!? Aaaahahahaha! Redigerad 24 februari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Du får 10 miljoner om du simmar runt Grönland, skulle du göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Hur stor hårddisk har du? Hur många procent av den består av porrdownloads? Kan du spela Gitarr? Brukar du gå klädd i röda och vita kläder? Bor du på nordpolen eller på min vind? Vad är det första du kommer att tänka på när jag säger Pringles? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Intervjun görs nu! Posta på om ni har fler frågor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Nu är det dax för en ganska så ny medlem! Men han har redan hunnit göra sig ett namn! Nästa forumit som kommer att bli intervjuad är:Kiedis! Ställ alla de frågor som ni vill veta om honom här. Intervjun genomförs 7/3-07 och läggs upp Lördagen den 10/3-07. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts