CurunirOfValinor Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Vilken är din favoriträtt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Är det någon som har ICECANDYS´s msn??? I så fall, kan den personen pm:a mig med den. (Hon kanske inte vill att den ska bli offentlig) Måste ha tag i henne! *Bubbli, gå ut på msn om du ser detta. Kollar msn imellanåt. under fram till 19:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Är det någon som har ICECANDYS´s msn??? Haha, Varför då? Jag har den.. Men hon vill inte ge ut den.. Så då ska jag inte göra det heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Är det någon som har ICECANDYS´s msn??? I så fall, kan den personen pm:a mig med den. (Hon kanske inte vill att den ska bli offentlig) Måste ha tag i henne! *Bubbli, gå ut på msn om du ser detta. Kollar msn imellanåt. under fram till 19:00 Jag har den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Personen som står next på tur är IceCandy Intervjun genomförs, nu på söndag. 30/10 och läggs upp på lördagen den 5/11-05 Ni har alltså mycket mindre tid på er att ställa frågor. Detta pga att hon skall resa bort. Så skynda er att ställa de frågor som ni vill ha svar på! Redigerad 26 oktober, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Personen som står next på tur är IceCandy Intervjun genomförs, nu på söndag. 30/10 och läggs upp på lördagen den 5/11-05 Ni har alltså mycket mindre tid på er att ställa frågor. Detta pga att hon skall resa bort. Så skynda er att ställa de frågor som ni vill ha svar på! Vf IceCandy? Skulle inte Bubbli intervjuas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Hän dän va konstigt.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Men, bubbli har redan intervjuvats, alla personer blir intervjuvade på en onsdag (utom icecandy) och så läggs intervjuven upp på lördagarna. Har ni inte lärt er det än ? Ontopic: Om du fick göra precis vad du ville för en dag, vad skulle du göra då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Jag har en fråga till IceCandy.. Tycker du om Morris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Frågar väl samma sak till henne också då: Vilken är din favoriträtt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Fan curunir ny fråga : vilka spel brukar du spel, om du spelar ? Redigerad 26 oktober, 2005 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Varför Gtasajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Vilken är din favoritserie på tv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 The Sims eller Age of empires 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Vilken sorts musik lyssnar du på?` Favorit artist? Redigerad 26 oktober, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) Men, bubbli har redan intervjuvats, alla personer blir intervjuvade på en onsdag (utom icecandy) och så läggs intervjuven upp på lördagarna. Har ni inte lärt er det än ? Helt rätt! Ska försöka att göra så att alla som blir intervjuad blir det på onsdagarna. Ibland får jag inte tag i personen förräns tex på fredagen. Och kan därmed inte lägga upp det i tråden förrän på fredagen. Eller s kan personen helt enkelt inte på onsdagar som nu är fallet. Men jag skriver alltid när intervjun görs och när den läggs upp. Så skriver jag att intervjun görs onsdagen den 26/10 så kommer nästa person att nämnast snarast från och med det datumet. -------------------------------------------------------------------------------------------- exempel. IceCandy´s intervju genomförs på söndag. Får jag tag i den personen hon väljer på söndag, på söndag nämner jag det i tråden på söndag. får jag inte tag i personen förräns tex tisdag så lägger jag upp det Tisdag. Förstår ni? Redigerad 26 oktober, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Helt rätt! Ska försöka att göra så att alla som blir intervjuad blir det på onsdagarna. Ibland får jag inte tag i personen förräns tex på fredagen. Och kan därmed inte lägga upp det i tråden förrän på fredagen. Eller s kan personen helt enkelt inte på onsdagar som nu är fallet. Men jag skriver alltid när intervjun görs och när den läggs upp. Så skriver jag att intervjun görs onsdagen den 26/10 så kommer nästa person att nämnast snarast från och med det datumet. -------------------------------------------------------------------------------------------- exempel. IceCandy´s intervju genomförs på söndag. Får jag tag i den personen hon väljer på söndag, på söndag nämner jag det i tråden på söndag. får jag inte tag i personen förräns tex tisdag så lägger jag upp det Tisdag. Förstår ni? Jomenvist... Snö - ikke snö? Rakat - Inte rakat? Haha nej edit rader Um... Har inga frågor. Tänkatänka... Gunde5 eller VickeX? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Känner du dig specialbehandlad bara för att du är tjej? Finns det nån av grabbarna som verkar vara extra sexig? Bästa spelupplevelse? Har du nån gång blivit totalt skrämd från vettet? Hur gick det till? Vad använder du för webbläsare? Vad är det värsta i-landsproblemet enligt dig? Den framtida journalisten är i farten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Bästa spelupplevelse? Trodde där stod bästa sexupplevelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Vad är det värsta i-landsproblemet enligt dig? U=Utvecklingsländer I=?..investeringsländer..? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts