Jump to content

Veckans forumit!

Vice.
 Share

Recommended Posts

Det är ju inte så jäkla dyrt, går ju att få kattfan steriliserad för runt 600 kronor. Det är väl olika från person till person men jag skulle hellre betala den summan än att stå och slå ihjäl kattungar med en spade gång på gång.

Så wörd på det.

600 kr är ingen summa jämfört med att döda massa keldjur. :'(

---

OnTopic: Du har väl aldrig laddat hem någonting olagligt?

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,7k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är ju inte så jäkla dyrt, går ju att få kattfan steriliserad för runt 600 kronor. Det är väl olika från person till person men jag skulle hellre betala den summan än att stå och slå ihjäl kattungar med en spade gång på gång.

Jag skiter fullständigt i om det var gratis eller inte. Det är inte min katt.

jag skiter också fullständigt i om du är en sån jävla fjant så du inte vågar slå ihjäl en kattunge. Detsamma gäller dig Raven..

Men inte för det är så konstigt, ni är sånna lipiga typer som får mardrömmar av pälstillverkningen i asien och liknande, så lev era djurälskar liv så mycket ni vill.

Ska slå ihjäl en åt er skull med ska ni se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag skiter också fullständigt i om du är en sån jävla fjant så du inte vågar slå ihjäl en kattunge. Detsamma gäller dig Raven..

Men inte för det är så konstigt, ni är sånna lipiga typer som får mardrömmar av pälstillverkningen i asien och liknande, så lev era djurälskar liv så mycket ni vill.

'sup mah brotha?

Säg åt ägaren att betala ca 600kr då? Eller så betalar du åt honom. Du hade då råd att köpa tatueringar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

'sup mah brotha?

Säg åt ägaren att betala ca 600kr då? Eller så betalar du åt honom. Du hade då råd att köpa tatueringar.

Wowzaa. Idiot?

Det är min farmors katt, och hon vill inte sterilisera den, och jag kommer inte heller betala för att den ska bli steriliserad.

Och vad fan har det med saken att göra att jag hade råd att tattuera mig? Du menar att jag skulle lagt pengarna från min tattuering till att steralisera folks katter istället? Nejdu, du är helt enkelt ett riktigt jävla dumhuvud.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wowzaa. Idiot?

Det är min farmors katt, och hon vill inte sterilisera den, och jag kommer inte heller betala för att den ska bli steriliserad.

Och vad fan har det med saken att göra att jag hade råd att tattuera mig? Du menar att jag skulle lagt pengarna från min tattuering till att steralisera folks katter istället? Nejdu, du är helt enkelt ett riktigt jävla dumhuvud.

Din farmor är en djurplågande idiot isåfall. Och varför inte sterilisera? Vore ju billigare också. Åka ut i skogen och döda kattungar kostar pengar. Sopsäckar kostar pengar.

Ja, faktiskt. Släng 600 på att kattjäveln blir opererad och kanske dör på operationsbordet än att behöva ta liv bara för att ni är lata och har ingen känsla för liv.

In fact, du är det riktiga dumhuvudet här. Har du pung till att slå ihjäl kattungar i en sopsäck utan att ens känna något efteråt, vilket jag förmodar efter dina inlägg så är man inte rätt i skallen, kära du.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Din farmor är en djurplågande idiot isåfall. Och varför inte sterilisera? Vore ju billigare också. Åka ut i skogen och döda kattungar kostar pengar. Sopsäckar kostar pengar.

Ja, faktiskt. Släng 600 på att kattjäveln blir opererad och kanske dör på operationsbordet än att behöva ta liv bara för att ni är lata och har ingen känsla för liv.

In fact, du är det riktiga dumhuvudet här. Har du pung till att slå ihjäl kattungar i en sopsäck utan att ens känna något efteråt, vilket jag förmodar efter dina inlägg så är man inte rätt i skallen, kära du.

Mmm, synd om dig. Efterbliven som du är så kan det inte vara så lätt för dig att förstå. Men jag klandrar dig inte heller.

Hur i hela fridens namn kan min farmor bli en djurplågare för hon inte vill sterilisera sin katt? Vad i helvete är det som gör att katten får lida mer av att inte bli steriliserad. Du är onekligen sär på många ställen. En steriliserad katt blir lat, fet, och kommer inte vilja gå ut lika ofta. Det är därför hon inte vill sterilisera katten.

Och hur skulle jag gå mer back på detta? Jag betalar inte en krona för någonting. Katten får en kull om året, ibland varannat, så det är ingen "knulla runt med alla"-katt. Så, varannan/3:e år så är det någon som kommer och vill köpa en katt, och då går hon således någon hundring plus på kalaset. Pansion är ett skämt, och hon har fan knappt några pengar, och du vill att hon ska slänga 600 på att sterilisera katten. En sopsäck/år blir ja, 1krona kanske, och jag tror inte katten blir 600 år.

Åter igen, varför ska jag, som inte äger katten eller något sådant slänga mina pengar på att sterilisera den. Och hur kommer det sig att vi är lata och inte har någon känsla för liv? Sterilisering är ju den största livstagaren isådanafall, då det helt stannar katten från att någonsin producera mer kattungar, och således har du tagit åtskilliga liv där, även om dom är ofödda.

Har du en katt som får ungar, så kan du ju räkna med minst 3.. Det finns säkert folk som skulle vilja ha en katt, men är man 82 år så är det svårt att få ut det till allmänheten. Även om så var fallet så kan det bli så att man ändå inte får iväg alla, och vad ska man göra då. Då har du en katt som ingen vill ha, men som är för gammal för att slå ihjäl, och den enda som kommer få betala något är min farmor som måste avliva katten, och det är dyrt som satan. När vi avlivade våran hund kostade det 1100kr, och ja. Om du vill punga ut mellan 3-10.000kr om året för ett par kattungar, så varsergoda, idiot.

Sedan sa jag i mina tidigare inlägg att jag inte vill se dom, jag vill inte veta vad det är jag slår ihjäl och jag hatar ljudet från spaden, men det måste fortfarande göras. Men absolut, ge mig ditt bankkonto så ska jag personligen låta dig betala varenda katts avlivning hedanefter, för du är en sån jävla djurvän.

Aja, du har retat upp mig något jävulusiskt, så ja.. Du kan ju räkna dina chanser kvar här med ett finger. Ska bli kul att inte se dig här på ett bra tag framöver.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, nää, om du läser om mitt inlägg finns det inget som tyder på att jag är för fjantig för det, jag tycker mer bara det är onödigt jobb. Var jävligt jobbigt att hålla på och avliva alla katter som vår hona producerade så det var jäkligt soft när vi choppade av äggledarna på henne! :)

Nu lämnar vi den här disskusionen eftersom jag har på känn att Vice. snart blir jävligt irriterad.

---

Vilken är din favoritsmiley?

Hur många kuddar sover du med, och hur många täcken?

Du måste skaffa en piercing och en tatuering, du får placera dem var som helst och de får vara hur små eller hur stora som helst. Var och vad skulle det bli? (Lite mysko fråga kanske :D )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, nää, om du läser om mitt inlägg finns det inget som tyder på att jag är för fjantig för det, jag tycker mer bara det är onödigt jobb. Var jävligt jobbigt att hålla på och avliva alla katter som vår hona producerade så det var jäkligt soft när vi choppade av äggledarna på henne!

Sant så sant, men nu vill hon inte ha en fet, lat katt. Sen så bor inte du själv i ett trevåningshus, och lever endast på en pansion som knappt går runt.

Men visst, hon kanske borde sätta sig på ett hem, med tanke på att katten är så mycket viktigare och verkligen måste bli steriliserad.

Detta är extra riktat till jubelidioten Mordos, som tycker att pengar inte är något att bry sig om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känns onödigt att skapa en ny tråd så jag tar det här:

Jag har lite problem med min dator så den skall idag lämmnas in på lagning! Detta kommer att ta c:a en vecka, vilket innbär att jag inte kommer att kumma uppdatera möt forumiten. Så veckans intervju blir uppskjuten tills nästa vecka. :wub:

/Vice.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känns onödigt att skapa en ny tråd så jag tar det här:

Jag har lite problem med min dator så den skall idag lämmnas in på lagning! Detta kommer att ta c:a en vecka, vilket innbär att jag inte kommer att kumma uppdatera möt forumiten. Så veckans intervju blir uppskjuten tills nästa vecka. :P

/Vice.

:wub:

---

Hur ser din favorit-t-shirt ut?

Hur lycklig är du på en tiogradig skala?

Hur många apelsiner har du hemma?

Vilken film skulle du vilja leva i?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Vill bara uppmärksamma er på att intervjun har blivit flyttad en sista gång, till nästa vecka. Detta är för att det har varit må installationer av min dator under veckan som har dragit ut på det. Så Tommy_Killer kommer att intervjuas nästa onsdag och intervjun läggs upp lördag samma vecka. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill bara uppmärksamma er på att intervjun har blivit flyttad en sista gång, till nästa vecka. Detta är för att det har varit må installationer av min dator under veckan som har dragit ut på det. Så Tommy_Killer kommer att intervjuas nästa onsdag och intervjun läggs upp lördag samma vecka. :P

Aight boss! :o (När fan ska det bli min tur att bli intervjuad, by the way... :D)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då någon väljer dig.

-----

Snusar/röker du?

Ingenting utav det, eller var det till intervjun? :P:unsure::mellow:

Så att Lofon slipper göra det bara... Föebyggande syfte..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hur stå det till med din mentala hälsa?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingenting utav det, eller var det till intervjun? :P:unsure::mellow:

Så att Lofon slipper göra det bara... Föebyggande syfte..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hur stå det till med din mentala hälsa?

It was for tha intervju.

--- _ _ _ ---

Har du en affisch (stavning) på Britney Spears i ditt rum?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Då är "Möt forumiten tillbaka efter ett kort uppehåll!

Nästa forumit är en gammal veteran här på forumet, nämligen:Ceone!

Vem är han, vart kom han ifrån, sover han i en källare eller i en säng, spelar han dubbelspel eller kör han med raka rör!? Det finns mycket att ta reda på... :D

Posta era närgångna frågor som ni vill ha svar på ang. den här filuren!.

Intervjun genomförs 11/3-07 och läggs upp Lördagen den 14/3-07.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor