Egget91 Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Hej! Jag vill tipsa om en väldigt bra Trainer till GTA SA Den innehåller: Garage Editor Teleporter Massa Fusk Hoppas ni gillar den Kommer den här tråden bli låst eller? Länk: http://gta.gamigo.de/download.php?do=download&id=5371 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Det vet man inte.. Jag tackar o ler iaf.. Har letat efter en bra tränare skitlänge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Hej! Jag vill tipsa om en väldigt bra Trainer till GTA SA Den innehåller: Garage Editor Teleporter Massa Fusk Hoppas ni gillar den Kommer den här tråden bli låst eller? Länk: http://gta.gamigo.de/download.php?do=download&id=5371 Skit bra trainer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 25 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Kul att ni gillar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Det jag tyckte va bra med trainern, att den har massor med fusk, 113 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 25 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Det jag tyckte va bra med trainern, att den har massor med fusk, 113 st Precis Och man kan spawna fram vilket fordon man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ok, nu har jag bara startad trainern men inte spelet, såg att det fanns garage editor och teleport, men hur fuskar man sen? de där berömda 113 fusken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ok, nu har jag bara startad trainern men inte spelet, såg att det fanns garage editor och teleport, men hur fuskar man sen? de där berömda 113 fusken? Tryck på info när du startat trainern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Har någon virus-sökt den? Jag tog mig friheten att göra det. Edit: FAG JPG! ner med jpg -.- det är fejk. Redigerad 26 augusti, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Har någon virus-sökt den? Jag tog mig friheten att göra det. Edit: FAG JPG! ner med jpg -.- det är fejk. Menar du att trainern inneåller virus Ska genast kolla Edit: Den hittade inget Redigerad 27 augusti, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Nej den innehåller inte virus utan jag fejkade den bilden, nu vet du så var inte rädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 När vi ändå så pratar om trainers så tycker jag att GTASAConsole är bäst. det finns inte lika mycke fusk men det finns lite annat som är bra på den.. Edit. ladda de ner och kollade nää GTASAConsole är bättra (enligt mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Själv kör jag utan fusk och trainers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Nej den innehåller inte virus utan jag fejkade den bilden, nu vet du så var inte rädd. Jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) --- Redigerad 7 februari, 2019 av Ballena abc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Vad är en trainer? En fuskgrej orkar inte förklara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 En trainer (tränare) är ett tredjepartsutvecklat program som gör att man kan aktivera olika fusk. Man kör trainern samtidigt som spelet, sen sätter man igång fusken i trainern, så komemr det in i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Hmm jag gillar pizzadox trainern bättre.... Så grym musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Hmm jag gillar pizzadox trainern bättre.... Så grym musik! Vad e bra med den? Vad innehåller den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
H4xx0R Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Har någon virus-sökt den? Jag tog mig friheten att göra det. Edit: FAG JPG! ner med jpg -.- det är fejk. "Inga Hot Funna" lyckat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts