Crusader Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Det var bara en kommentar av Bill Gates, och 360-avdelningen skulle tydligen inte ha varit så glada över den. Jag vet. Rättade bara rycktet. Men HALO 3 borde komma innan filmen iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Doom III lär bli en ny Starship Troopers. jättevärdelös b film som inte ens borde finnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Doom III lär bli en ny Starship Troopers. jättevärdelös b film som inte ens borde finnas Starship Troopers är väl trevlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Starship Troopers är väl trevlig? Nje, om man gillar action utan någon vidare bra story så. Vilket jag gör Älskar gamla filmer med Sylverster, Arnold, Jean Claude Van Damme, Steven Seagal m.m. där de bara slåss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Nje, om man gillar action utan någon vidare bra story så. Vilket jag gör Älskar gamla filmer med Sylverster, Arnold, Jean Claude Van Damme, Steven Seagal m.m. där de bara slåss Så sant men starship troopers är inte direkt en film där dem slåss, de bara fular sig i rymden i princip. Nog Offtopic On T : Tror inte att Halo filmen kommer bli så bra. men man vet aldrig. Kanske en ny succé! Only time can tell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 On T : Tror inte att Halo filmen kommer bli så bra. men man vet aldrig. Kanske en ny succé! Only time can tell Själv så tror jag att Halo filmen kommer att bli väldigt bra, eller åtminstånde populär. För den har ju en rätt så fantasktisk storyline. Fast vad kommer filmen handla om? Kommer den vara baserad på Halo 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Själv så tror jag att Halo filmen kommer att bli väldigt bra, eller åtminstånde populär. För den har ju en rätt så fantasktisk storyline. Fast vad kommer filmen handla om? Kommer den vara baserad på Halo 1? Ingen vet. Sägs att killen som gjorde den där zombie-filmen 28 dagar senare skulle ha nåt med den att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Ingen vet. Sägs att killen som gjorde den där zombie-filmen 28 dagar senare skulle ha nåt med den att göra. Som jag sa innan. Joseph Staten (Som skrev manus och regiserade HALO 1&2) och Alex Garland (Som skrev manus till "28 Dagar senare") har tillsammans arbetat fram storyn till filmen innan Alex Garland sedan skrev manuset. Alex Garland är dessutom ett stort HALO fan. Kolla HÄR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Första postern från HALO filmen finns uppe nu: HALO 2 Och Counter Strike. Dubbel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Senaster HALO nytt: Peter Jackson har nu skrivit på för att vara executive producer för HALO tillsammans med hans ständiga partner Fran Walsh. Det betyder att han kommer vara ansvarig för filmen. (Att han dessutom är ett stort HALO fan gör det hela inte sämre) Hans digital effects house och workshop WETA kommer ha hand om digital effects. Som andra producenter finns även Peter Schlessel (American Gun), Mary Parent (Pleasantville) och Scott Stuber (Volcano). Tillsammans med Joseph Staten´s story (Han gjorde storyn och regiserade spelen), Alex Garland´s manus, Martin O'Donnell´s musik (Han gjorde musiken till spelen) verkar detta otroligt lovande för filmen. Dessutom har Bungie nu blivit huvudansvariga för filmen. http://www.bungie.net/ Peter Jackson berättar! (Video klipp) Redigerad 11 oktober, 2005 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts