Fredrico Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Jag har laddat ner Go-Karten som ersätter BF Injection... Men var F*n finns den? Jag har letat väldigt länge...Den verkar inte finnas... BF Injection är den bilen som L har i sin verkstad i andra ön... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 När du klarat Portland är det bara att åka till parken där Diablos håller till så hittar du bilen vid huset där du hämtar Misty i ett annat uppdrag. Bilen står bara där klockan 19.00-00.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 (redigerad) BF Injection är den bilen som L har i sin verkstad i andra ön... Inte Joey i portland då? Redigerad 14 januari, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Altså, han frågade var Go-Carten han laddat ner fanns (Den ersatte BF Injection) Inte var BF Injection fanns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Altså, han frågade var Go-Carten han laddat ner fanns (Den ersatte BF Injection) Inte var BF Injection fanns... Ja veeeeeeeet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Altså, han frågade var Go-Carten han laddat ner fanns (Den ersatte BF Injection) Inte var BF Injection fanns... Det är ju för f*n samma sak, om vi berättar var BF Injection finns hittar han ju Go Carten!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Det är ju för f*n samma sak, om vi berättar var BF Injection finns hittar han ju Go Carten!!! Jaså, hur kan du vara så säker på att ingen har fifflat med filerna då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 jag tror mer på det Arvid snackar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtafuskaren Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 asså nu har jag gta vice city men nu vill ja ha gt3 mä vikket är svårast? :"> :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 asså nu har jag gta vice city men nu vill ja ha gt3 mä vikket är svårast? :"> :'( Inte riktigt det topicen handlar om... jag har inte spelat GTA VC men uppdragen i GTA3 var inte så svåra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 jag tror mer på det Arvid snackar om Vem tror inte det? Inte jag iaf... Jag vet! För jag har testat co karten å den ersätter BJ Injection. Om man ej kan hitta den så kan man ladda ner en mod så den finns på vägarna eller använda sig av Admon Console (skit bra sak! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Ok...Ingen hade fifflat med filerna altså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 (redigerad) Ok...Ingen hade fifflat med filerna altså... Nää.... Men nån verkar ha fifflat me din hjärna. Redigerad 15 januari, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Nää.... Men nån verkar ha fifflat me din hjärna. mm, det låter ju mycket troligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Det är ju sorjligt, vilken typ av humor som används dessa dagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 asså nu har jag gta vice city men nu vill ja ha gt3 mä vikket är svårast? :"> :'( Tycker båda e lika svåra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts