Wu Zi Mu Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Det är inte början av april.. Augustiskämt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Det är inte början av april.. Augustiskämt? Fínns nåt som heter majskämt där jag bor. Istället för "Aprill aprill din dumma sill" säger man "Maj maj måne, jag kan lura dig till skåne". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Fínns nåt som heter majskämt där jag bor. Istället för "Aprill aprill din dumma sill" säger man "Maj maj måne, jag kan lura dig till skåne". Finns väl över hela Sverige? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Lite taskigt att starta "möt forumiten" och sen sticka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jag förstår varför Tacklebarry lämnar men det är riktigt synd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Lite taskigt att starta "möt forumiten" och sen sticka Jo, han tänkte säkert, nu ska jag göra en panggrej och sen sticka när den är på topp. ---------------- Det tråkiga är att man faktist förstår honom Redigerad 23 augusti, 2005 av Wu Zi Mu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Abiit, excessit, evasit, erupit. = "Han har gått sin väg, avvikit, flytt och försvunnit." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Tycker "NICE! då slipper DU hans kassa intervjuer! " Låter lite fel att skriva! Spela inte dum - vi vet redan att du är det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Abiit, excessit, evasit, erupit.... Aeternum vale! Med tanke på denna tragedi kommer jag följa Tackleberrys fotspår, och lämna forumet - iallafall så länge jag kan. Godnatt och hejdå. EDIT: Jag väljer att själv lämna ett meddelnade: Aio, quantitas magna frumentorum est Redigerad 23 augusti, 2005 av vinnecool Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jahaja? Det var väl kul för dig, men är det nödvändigt att göra en tråd för det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Jaha inte för att jag fattade nånting över vad Tackleberry skrev men det verkar som på andra att han ska lämna. Fruktansvärt, speciellt eftersom att tackleberry för en av dom trevligare personerna på forumet och han lärde mig 'quota' och annat. Men vad gör man då med intervjuerna?? Edit: Nu får jag ångest. Ska jag också göra som vinnecool och Tackleberry. Redigerad 23 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Och som jag säger på min übersnygga latin skill: BYE! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Vad är det för språk han sa det på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Vad är det för språk han sa det på? Latin var det vällan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Synd, men förstår lite.. Läst i nån annan tråd om orsaker. Var ur min åsyn den trevligaste på gtasajten. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Haha, såfort någon lämnar.. Så grinar alla? aja bra jobb tackle.. Du fick fler att lämna. You go girl! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Haha, såfort någon lämnar.. Så grinar alla? aja bra jobb tackle.. Du fick fler att lämna. You go girl! 1. Är man omtyckt och respekterad på ett forum och sen lämnar så klart att folk blir lite ledsna. 2. Jag skulle inte bli ledsen om du försvann. 3. Varför är du en sån imbecill? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Nej, man kan inte bli lessen över någon man inte känner.. Möjligen över internet.. FÖR ATT DEN LÄMNAR ETT FUCKING FORUM! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Synd på en bra member! byebye! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Nej, man kan inte bli lessen över någon man inte känner.. Möjligen över internet.. FÖR ATT DEN LÄMNAR ETT FUCKING FORUM! Ingen lär bli ledsen när du lämnar iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts