Tackleberry Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Abiit, excessit, evasit, erupit.... Aeternum vale! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Mm, verkligen. Ursäkta, men jag förstod inte riktigt vad du menade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Abiit, excessit, evasit, erupit.... Aeternum vale! Aha okej så det tycker du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Lite citat från Cicero.. "Aeternum vale" - Farväl för alltid. Sticker Tackleberry? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 NICE! då slipper vi hans kassa intervjuer! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 NICE! då slipper vi hans kassa intervjuer! Men för i helvete! Du kan väl ändå inte vara seriös? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 100% seriös Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Ah... synd. Lev väl, Tacky. Antar att du har bra anledningar till detta, så jag ska inte besvära dig med frågor. Hade förvisso sett fram emot intervjuvn lite smått, men det får väl bli en annan gång. Ciaozers, compadre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 NICE! då slipper vi hans kassa intervjuer! Dom är i och för sig jävligt bra... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 NICE! då slipper vi hans kassa intervjuer! Gör dig en tjänst; Använd ALDRIG ordet "vi" när DU, och endast DU, tycker saker. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Tycker "NICE! då slipper DU hans kassa intervjuer! " Låter lite fel att skriva! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Tycker "NICE! då slipper DU hans kassa intervjuer! " Låter lite fel att skriva! Men han menade att du skulle skriva "jag", svårt att fatta eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Tycker "NICE! då slipper DU hans kassa intervjuer! " Låter lite fel att skriva! Men herregud. När jag säger DU, så menar jag du! Pratar du om dig själv så för då använda ordet "jag". Svårare än så är det inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Tackleberry.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Han måste skämta eller nåt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Någon som ser nån anledning till att han ska lämna forumet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jag trodde han satsade på en banning, och hade flippat ut som vissa andra. Men jaha, där ser man. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Synd att Tackle drar! Jaja, Ha det så bra Tacklis! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Abiit, excessit, evasit, erupit.... Aeternum vale! Va? Ska du begå självmord genom en överdos valium? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Något speciellt skäl till det här? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts