Ace Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Nepp. lyssnar på helt annorlunda rock. BRA musik Jaja, men Darin och Ultima-Thule då, dom låter ju trots allt också likadant.. O.B.S Vet att dom inte låter likadant, men ungefär lika idiotiskt påstånde som herr MoriX gjorde tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Det verkar visst åt pipan med denna tråden också, tyvärr. Själv lyssnar jag på all sorts musik, har ingen speciell musiksmak, kan lyssna på Bach i ena stunden och Eminem i den andra. Tycker inte att ni ska ha så mycket fördomar, Cortez har väl inte klagat på eran musiksmak såsom ni gör med hans? Det jag menar är att Cortez eller någon annan såkallad hip hopare här kan inte ens göra en tråd om ett action-spel (antar jag att det är) som 50 Cent själv är huvudperson i. Tror inte Cortez skulle hoppa in en tråd ni hade gjort om t.ex Kiss Psycho Circus. Det var ett försök iallafall.. Redigerad 19 oktober, 2005 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Om ni som inte gillar 50 cent och tycker det suger att han ska göra ett action spel värför skriver ni då i den är tråden för var det inte hultan som sa (skrev) skriv glada inlägg glada inlägg ger glada svar eller har jag fel rätta mig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jag tycker inte att spelet ser intressant ut, även om musiken kan bli jävligt bra i det. Det verkar som om 50cent vill stärka sin imige som en "cool" machokille, genom att göra ett spel där han är en nästintill osårbar mördare, vilket jag tycker låter extremt töntigt, räcker det inte med att påhittade spelfigurer är grymma mot varandra? Jag tror inte det var hans idé att göra ett spel med sig själv som huvudroll. det är ju folk som kommer på sånt för att käna mer pengar, och vem vill inte ha mer pengar, det är liksom deras jobb. och att han är en osårbar mördare är kanske upp till dig som spelare. du kan ju alltid bara gå runt banan och försöka vara trevlig. om jag skaffar det kommer jag nog döda mycket. jag gillar inte 50 Cent's musik men det hindrar inte mig från att tycka att spelet kan vara vettigt. men jag kan erkänna att jag var fett kritisk innan. btw. fan fett med folk som klagar på hiphop på detta forum. speciellt i "bild på dig själv"-topicen. f*uck'yall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Det var några som började göra ett spel om 50 Cent. 50 Cent tyckte att det verkade bli ett bra spel så han ville vara med och hjälpa till i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Det var några som började göra ett spel om 50 Cent. 50 Cent tyckte att det verkade bli ett bra spel så han ville vara med och hjälpa till i spelet. Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Källa? Kolla på bulletproofs hemsida och titta på intervjun med 50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Nån som har en recension ännu...? Spelet har varit ute sen i fredags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Nån som har en recension ännu...? Spelet har varit ute sen i fredags. Varför inte köpa spelet och testa det själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Nån som har en recension ännu...? Spelet har varit ute sen i fredags. Varken IGN eller Gamespot har recenserat det. Men här är vad folket tycker: Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 (redigerad) Varför inte köpa spelet och testa det själv? Det är ute i USA, inte Sverige. @RadiuZ: Tack. Det ser ju lovande ut. Redigerad 21 november, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 I know evrything about the game Cortez vet , jag har berättat allt på msn till honom, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 (redigerad) Nu har det komit en recension på IGN.... http://ps2.ign.com/articles/668/668358p1.html VILL HA!!!!! Redigerad 22 november, 2005 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 50 Cent är lite kärring aktig, skulle varit tu pac eller Easy E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Nu har det komit en recension på IGN.... http://ps2.ign.com/articles/668/668358p1.html VILL HA!!!!! 6,5 poäng, och du vill ha det? Det var ju en ryckig skräpshooter... Lägg pengarna på True Crime: NYC istället. Det var tydligen betydligt bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 50 Cent är lite kärring aktig, skulle varit tu pac eller Easy E Jo men då skulle det ju varit i Los Angeles eller Compton. Och det skulle bara blivit exakt som SA. Fast ja gillar västkusten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Soft.. Det är spelet värkar va riktigt skönt! jag gillar inte 50 cent alls, men jag känner på mig att jag kmr gilla spelet. Det här värkar vara mer ghetto än Gta SA vilket jag tycker är najs, väldigt najs. jag gillar hiphop . vissa låter med 50 är sköna och höra på men jag gillar inte själva 50.. spelet kmr vara grymt, ska lätt sköpa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 22 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2005 Jag har faktist träffat en kille som jheter Tupac. Det var på en fest förra året, först trodde jag inte honom men sen fick jag se hans Id kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts