Cortez Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Haha vem fan vill ha spel som D12 gör musik till ? Jävligt många. Men i din egen lilla rosa fantasivärld kanske ingen vill ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Haha vem fan vill ha spel som D12 gör musik till ? Ingen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Möhöhö... Jävla täntigt hip-hop spela, ba - heter 50 Cent liksom Nemen, ärligt talat tror jag iallafall inte på det här spelet. Ser ut att bli ännu ett licensspel i mängden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ingen.. Jävligt många. Men i din egen lilla rosa fantasivärld kanske ingen vill ha det. Ni 2 har väl inte ens hört en låt från dom btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ni 2 har väl inte ens hört en låt från dom btw. Jo. jag har iaf. lät likadant som all hiphop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jo. jag har iaf. lät likadant som all hiphop Jaja gå och lyssna på Metallica och Slipknot då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Jo. jag har iaf. lät likadant som all hiphop Hahaha.. Årets mest idiotiska uttalande Har inte PS2 eller Xbox, men hade nog inte köpt det direkt ändå, hade väntat tills jag sett en recension.. Redigerad 18 oktober, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Detta spel kan bli bra. D12 och 50-Cent är dock helt värdelösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Detta spel kan bli bra. D12 och 50-Cent är dock helt värdelösa. Mjaa, det är därför alla medlemmarna i D12 och 50cent är stenrika vid det här laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Mjaa, det är därför alla medlemmarna i D12 och 50cent är stenrika vid det här laget. Det är ju självklart att dom har en stor grupp av fans. Personligen så tycker jag dock att dom suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Mjaa, det är därför alla medlemmarna i D12 och 50cent är stenrika vid det här laget. George W Bush är både rik och värdelös. Tycker du inte? OnTopic: Jag tycker inte att spelet ser intressant ut, även om musiken kan bli jävligt bra i det. Det verkar som om 50cent vill stärka sin imige som en "cool" machokille, genom att göra ett spel där han är en nästintill osårbar mördare, vilket jag tycker låter extremt töntigt, räcker det inte med att påhittade spelfigurer är grymma mot varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Det är ju självklart att dom har en stor grupp av fans. Personligen så tycker jag dock att dom suger. Ja, du tycker säkert så. Men du kallade dem värdelösa utan att lägga till att det var du som tyckte så. Och om de inte var bra musiker skulle de inte varit där de är idag. @Corleone: Han är nåt konstigt undantag, korkad majoritet av folk, korkad president. Redigerad 18 oktober, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ja, du tycker säkert så. Men du kallade dem värdelösa utan att lägga till att det var du som tyckte så. Och om de inte var bra musiker skulle de inte varit där de är idag. @Corleone: Han är nåt konstigt undantag, korkad majoritet av folk, korkad president. Då är D12 något ännu konstigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Då är D12 något ännu konstigare Om du tror det, så är det nog du som är konstig. Redigerad 18 oktober, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Om du tror det, så är det nog du som är konstig. Hmm , jaja sääär vi.. vi görs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Hmm , jaja sääär vi.. vi görs Och på svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Och på svenska? Haha, ibland är det bra att vara skånsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Jaja gå och lyssna på Metallica och Slipknot då... Nepp. lyssnar inte på sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Nepp. lyssnar inte på sånt Jo men det låter väl ändå likadant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Jo men det låter väl ändå likadant Nepp. lyssnar på helt annorlunda rock. BRA musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts