Jump to content

50cent: Bulletproof

Cortez
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 118
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mjaa, det är därför alla medlemmarna i D12 och 50cent är stenrika vid det här laget.

George W Bush är både rik och värdelös. ^_^

Tycker du inte?

OnTopic:

Jag tycker inte att spelet ser intressant ut, även om musiken kan bli jävligt bra i det.

Det verkar som om 50cent vill stärka sin imige som en "cool" machokille, genom att göra ett spel där han är en nästintill osårbar mördare, vilket jag tycker låter extremt töntigt, räcker det inte med att påhittade spelfigurer är grymma mot varandra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju självklart att dom har en stor grupp av fans. Personligen så tycker jag dock att dom suger.

Ja, du tycker säkert så. Men du kallade dem värdelösa utan att lägga till att det var du som tyckte så. Och om de inte var bra musiker skulle de inte varit där de är idag.

@Corleone: Han är nåt konstigt undantag, korkad majoritet av folk, korkad president.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, du tycker säkert så. Men du kallade dem värdelösa utan att lägga till att det var du som tyckte så. Och om de inte var bra musiker skulle de inte varit där de är idag.

@Corleone: Han är nåt konstigt undantag, korkad majoritet av folk, korkad president.

Då är D12 något ännu konstigare :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor