Jump to content

50cent: Bulletproof

Cortez
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 118
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kanske för att han är en nolla som först sjunger att han är från ghettot och i nästa singel så rappar han om han hoe's, lyxbilar, smycket och crystal!

1. Han är ju inte direkt en nolla, då han verkar ha lyckats ganska bra här i livet. Återigen namnkallning utan anledning. 14isvarning på det.

2. Ja, han kommer från ett ghetto?

3. Och nu är han rik. Är det fel att sjunga om sitt förflutna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Han är ju inte direkt en nolla, då han verkar ha lyckats ganska bra här i livet. Återigen namnkallning utan anledning. 14isvarning på det.

2. Ja, han kommer från ett ghetto?

3. Och nu är han rik. Är det fel att sjunga om sitt förflutna?

Tycker bara allt det där är rätt löjligt..Har ingen anledning till det, men det är bara så :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån gång måste vara den första.

Du är inte så öppensinnad va? Bara för andra "licensspel" har "misslyckats"(enligt dig) så behöver inte detta göra det.

Tror faktiskt inte det kommer komma någon första gång, jag har kollat på videos till det här spelet på gamespot och kommer förmodligen läsa recensioner i speltidningarna jag prenumenerar på och kanske även kolla på recension videon på gamespot om jag inte har något att göra. Men tror fortfarande att det här spelet kommer bli skit och att sådana här licensspel inte har någon framtid tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, är de bara jag som tycker de är lite fånigt att dissa ett spel bara för att nån man inte tycker gör bra musik är med?

Jag tycker inte Ja Rule är särskilt bra men jag dissar inte tex filmer han är med i, ok jag har bara en film han är med i men ändå.

Hmm, mins inte vem som sa att 50 va kapitalistik nånting, bra minne som sagt ^_^ , men vem vill inte ha pengar? Ja skulle inte tacke nej till en fett skivkontrakt å sälja massa prylar å bli en så kallad "sell-out" och en "komersiell hora", man får ju pengar ^_^ Peace!

Jag stavar rätt bra men de är en annan femma B)

Ja, spelet ska till min spelsamling, de ska helt klart få en chans! Kom å spela det med mig sen ;)

Puss!

Redigerad av Tydligen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror spelet kommer suga!! Liksom hallååå!

Men försvinn Quiksilver, snälla... :P

----

Spelet verkar faktiskt riktigt snyggt. Inte bara något som de spottat ut och hoppats alla ska köpa för att 50cent är med. Visst ska 50cent verka tuff men går han inte lite över gränsen? Det finns ju personer som har han som förebild och... ja? Dåligt föredömme? Bättre med GTA där det är en fiktiv person. Men jag antar att kidsen fattar att man inte ska springa runt med hagelbössa etc. men men... som sagt, verkar som ett bra spel, dock ingenting jag skulle köpa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, är de bara jag som tycker de är lite fånigt att dissa ett spel bara för att nån man inte tycker gör bra musik är med?

Jag tycker inte Ja Rule är särskilt bra men jag dissar inte tex filmer han är med i, ok jag har bara en film han är med i men ändå.

Hmm, mins inte vem som sa att 50 va kapitalistik nånting, bra minne som sagt :P , men vem vill inte ha pengar? Ja skulle inte tacke nej till en fett skivkontrakt å sälja massa prylar å bli en så kallad "sell-out" och en "komersiell hora", man får ju pengar :P Peace!

Jag stavar rätt bra men de är en annan femma ;)

Ja, spelet ska till min spelsamling, de ska helt klart få en chans! Kom å spela det med mig sen :(

Puss!

Jaha, så du skulle köpt typ Crazy Frog Fighting bara för att du gillar fightning spel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor