emo Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Fattar inte varför folk har nåt emot 50cent och G-unit. Kanske för att han är en nolla som först sjunger att han är från ghettot och i nästa singel så rappar han om han hoe's, lyxbilar, smycket och crystal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Kanske för att han är en nolla som först sjunger att han är från ghettot och i nästa singel så rappar han om han hoe's, lyxbilar, smycket och crystal! 1. Han är ju inte direkt en nolla, då han verkar ha lyckats ganska bra här i livet. Återigen namnkallning utan anledning. 14isvarning på det. 2. Ja, han kommer från ett ghetto? 3. Och nu är han rik. Är det fel att sjunga om sitt förflutna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 1. Han är ju inte direkt en nolla, då han verkar ha lyckats ganska bra här i livet. Återigen namnkallning utan anledning. 14isvarning på det. 2. Ja, han kommer från ett ghetto? 3. Och nu är han rik. Är det fel att sjunga om sitt förflutna? Tycker bara allt det där är rätt löjligt..Har ingen anledning till det, men det är bara så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Fattar inte varför folk har nåt emot 50cent och G-unit. Och för att han är huvudkaraktären i ett spel så vill ni inte köpa det. Jag vill ha det ännu mer när 50 e me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Nån gång måste vara den första. Du är inte så öppensinnad va? Bara för andra "licensspel" har "misslyckats"(enligt dig) så behöver inte detta göra det. Tror faktiskt inte det kommer komma någon första gång, jag har kollat på videos till det här spelet på gamespot och kommer förmodligen läsa recensioner i speltidningarna jag prenumenerar på och kanske även kolla på recension videon på gamespot om jag inte har något att göra. Men tror fortfarande att det här spelet kommer bli skit och att sådana här licensspel inte har någon framtid tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Årets flopp lätt =D Eller om det kommer nästa år så blir det år 2006 flopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Årets flopp lätt =D Eller om det kommer nästa år så blir det år 2006 flopp Och det är du 100% säker på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Årets flopp lätt =D Eller om det kommer nästa år så blir det år 2006 flopp Tror absolut inte att det kommer att bli årets eller nästa års flopp. Men spelet kommer nog inte få högre betyg än 7/10. Märk då att jag menar att en del spelsajter/tidningar kommer att ge det 7/10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Asså...På vissa afficsher ser man hur 50 Cent håller en pistol mot kameran...Asså...Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Asså...På vissa afficsher ser man hur 50 Cent håller en pistol mot kameran...Asså...Varför? *splutt splutt* vattenpistol! Han ska väl "whacka" kameramannen pga. kameramannens "o-ganstighet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Asså...På vissa afficsher ser man hur 50 Cent håller en pistol mot kameran...Asså...Varför? Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Varför inte? För att han uppmuntrar barn att skaffa vapen och massa annat omoraliskt skit jag inte orkar dra upp eftersom jag egentligen inte bryr mig ett dugg. Han är en bra kille,50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Och det är du 100% säker på? Nä det var ett antagande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Tror absolut inte att det kommer att bli årets eller nästa års flopp. Men spelet kommer nog inte få högre betyg än 7/10. Märk då att jag menar att en del spelsajter/tidningar kommer att ge det 7/10! Tror inte heller det kommer bli en flopp men spelet kommer säkert bli ett i mängden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Väldigt fin grafik. Men jag har aldrig gillat 50Cents "Pimp-Hopp" Kommer säkert bli ett spel som säljer stort, men det betyder ju inte att det är bra. På Darin frågan. Har ni någonsin hört honom sjunga en egen låt? det har inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Alltså, är de bara jag som tycker de är lite fånigt att dissa ett spel bara för att nån man inte tycker gör bra musik är med? Jag tycker inte Ja Rule är särskilt bra men jag dissar inte tex filmer han är med i, ok jag har bara en film han är med i men ändå. Hmm, mins inte vem som sa att 50 va kapitalistik nånting, bra minne som sagt , men vem vill inte ha pengar? Ja skulle inte tacke nej till en fett skivkontrakt å sälja massa prylar å bli en så kallad "sell-out" och en "komersiell hora", man får ju pengar Peace! Jag stavar rätt bra men de är en annan femma Ja, spelet ska till min spelsamling, de ska helt klart få en chans! Kom å spela det med mig sen Puss! Redigerad 28 augusti, 2005 av Tydligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Tror spelet kommer suga!! Liksom hallååå! Men försvinn Quiksilver, snälla... ---- Spelet verkar faktiskt riktigt snyggt. Inte bara något som de spottat ut och hoppats alla ska köpa för att 50cent är med. Visst ska 50cent verka tuff men går han inte lite över gränsen? Det finns ju personer som har han som förebild och... ja? Dåligt föredömme? Bättre med GTA där det är en fiktiv person. Men jag antar att kidsen fattar att man inte ska springa runt med hagelbössa etc. men men... som sagt, verkar som ett bra spel, dock ingenting jag skulle köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Alltså, är de bara jag som tycker de är lite fånigt att dissa ett spel bara för att nån man inte tycker gör bra musik är med? Jag tycker inte Ja Rule är särskilt bra men jag dissar inte tex filmer han är med i, ok jag har bara en film han är med i men ändå. Hmm, mins inte vem som sa att 50 va kapitalistik nånting, bra minne som sagt , men vem vill inte ha pengar? Ja skulle inte tacke nej till en fett skivkontrakt å sälja massa prylar å bli en så kallad "sell-out" och en "komersiell hora", man får ju pengar Peace! Jag stavar rätt bra men de är en annan femma Ja, spelet ska till min spelsamling, de ska helt klart få en chans! Kom å spela det med mig sen Puss! Jaha, så du skulle köpt typ Crazy Frog Fighting bara för att du gillar fightning spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Jaha, så du skulle köpt typ Crazy Frog Fighting bara för att du gillar fightning spel??? Eller racing SPEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Skulle de va bra så ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts