Jump to content

50cent: Bulletproof

Cortez
 Share

Recommended Posts

Eftersom den förra blev låst p.g.a. omogna hårdrockare så skapar jag en ny.

Spelet heter som ni säkert redan uppfattat 50cent: Bulletproof, släpps november 2005, man spelar som 50cent självklart. Spelet kommer utspela sig i New York, och kommer även att ha andra kända ansikten i spelet, t.e.x. LLoyd Banks, Young Buck och Tony Yayo.

• Man kommer att kunna mörda sina fiender på över 25 sätt med bara kroppen.
  • Finns en massvis arsenal att tillgå.
  • Det kommer att vara möjligt att andvända människor som en mänsklig sköld.
  • Kommer att finnas osläppta freestyles av 50cent i spelet.

Trailers

Screenshots

Officiella hemsidan

Och ni som dömer spelet i förväg, ni är bara löjliga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 118
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Asså..vem bryr sig om det e 50cent?!..bara spelet e bra ju..bara så ni vet så hade Rockstar frågat 50cent ifall han hade vellat vara huvudkaraktären i GTA:San Andreas!!!! men 50cent ville inte för att han ville satsa mer på sitt eget som han personligen tycker e bättre spelmässigt!!!!

så vad hade alla ni gjort om 50cent nu hade varit med i San Andreas??? hade ni inte köpt spelet eller? och säger ni att ni inte hade det så vet jag att det e bullshit..

jag tror det e bra..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså..vem bryr sig om det e 50cent?!..bara spelet e bra ju..bara så ni vet så hade Rockstar frågat 50cent ifall han hade vellat vara huvudkaraktären i GTA:San Andreas!!!! men 50cent ville inte för att han ville satsa mer på sitt eget som han personligen tycker e bättre spelmässigt!!!!

så vad hade alla ni gjort om 50cent nu hade varit med i San Andreas??? hade ni inte köpt spelet eller? och säger ni att ni inte hade det så vet jag att det e bullshit..

jag tror det e bra..

Då kunde man moddat bort honom ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då kunde man moddat bort honom  ^_^

Skulle du moddat bort hans röst också? Du skulle säkert haft jättekul med att byta ut varenda kommentar i spelet från CJ.

@I lol: Jag är säker på att det kommer komma till PS2, PSP och Xbox. PC vet jag inte.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

E det på PC???

Det är bara till PS2, Xbox & PSP

Skulle du moddat bort hans röst också? Du skulle säkert haft jättekul med att byta ut varenda kommentar i spelet från CJ.

Det tänkte jag inte på, men det finns ju alltid möjlighet att stänga av ljudet ^_^

Redigerad av Invictus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här låter som en utmärkt spelidé,

Men problemet är att jag har väldigt svårt för 50cent & G-Unit

Håller med. Dåligt att det bara kommer på konsol annars hade jag laddat ner det.

Edit: Roligt om man på ett uppdrag skulle gå till ett G-Unotmöte och skjuta The Game och alla andra i rummet.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor