Cortez Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Eftersom den förra blev låst p.g.a. omogna hårdrockare så skapar jag en ny. Spelet heter som ni säkert redan uppfattat 50cent: Bulletproof, släpps november 2005, man spelar som 50cent självklart. Spelet kommer utspela sig i New York, och kommer även att ha andra kända ansikten i spelet, t.e.x. LLoyd Banks, Young Buck och Tony Yayo.Man kommer att kunna mörda sina fiender på över 25 sätt med bara kroppen.Finns en massvis arsenal att tillgå.Det kommer att vara möjligt att andvända människor som en mänsklig sköld.Kommer att finnas osläppta freestyles av 50cent i spelet.Trailers Screenshots Officiella hemsidan Och ni som dömer spelet i förväg, ni är bara löjliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Det här låter som en utmärkt spelidé, Men problemet är att jag har väldigt svårt för 50cent & G-Unit så tyvärr tror jag att jag kommer att avstå från det här spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Lägg av... *suck* spelet blir säkert bra men 50 cent... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Lägg av... *suck* Vad ska han lägga av med?, det är ju sånt här forumet är till för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 IMDB Det verkar ju bli ganska soft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Vad ska han lägga av med?, det är ju sånt här forumet är till för Sa inte att han skulle "Lägga Av" asså hoppas att inte jag är den ända som ser detta som ett desperat försök att skaffa pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Sa inte att han skulle "Lägga Av" asså hoppas att inte jag är den ända som ser detta som ett desperat försök att skaffa pengar Okej sorry isåfall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Tror spelet kommer suga!! Liksom hallååå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Enligt mig skulle det där bli en flopp, men men jag ska inte ropa hej förs jag har hoppat över bäcken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Tycker spelet ser helt okej ut! Snyggt och så...Men att det är 50 Cent.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Asså..vem bryr sig om det e 50cent?!..bara spelet e bra ju..bara så ni vet så hade Rockstar frågat 50cent ifall han hade vellat vara huvudkaraktären i GTA:San Andreas!!!! men 50cent ville inte för att han ville satsa mer på sitt eget som han personligen tycker e bättre spelmässigt!!!! så vad hade alla ni gjort om 50cent nu hade varit med i San Andreas??? hade ni inte köpt spelet eller? och säger ni att ni inte hade det så vet jag att det e bullshit.. jag tror det e bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Kommer inte att köpa det, sparar pengar till andra spel för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Asså..vem bryr sig om det e 50cent?!..bara spelet e bra ju..bara så ni vet så hade Rockstar frågat 50cent ifall han hade vellat vara huvudkaraktären i GTA:San Andreas!!!! men 50cent ville inte för att han ville satsa mer på sitt eget som han personligen tycker e bättre spelmässigt!!!! så vad hade alla ni gjort om 50cent nu hade varit med i San Andreas??? hade ni inte köpt spelet eller? och säger ni att ni inte hade det så vet jag att det e bullshit.. jag tror det e bra.. Då kunde man moddat bort honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 E det på PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) Då kunde man moddat bort honom Skulle du moddat bort hans röst också? Du skulle säkert haft jättekul med att byta ut varenda kommentar i spelet från CJ. @I lol: Jag är säker på att det kommer komma till PS2, PSP och Xbox. PC vet jag inte. Redigerad 24 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) E det på PC??? Det är bara till PS2, Xbox & PSP Skulle du moddat bort hans röst också? Du skulle säkert haft jättekul med att byta ut varenda kommentar i spelet från CJ. Det tänkte jag inte på, men det finns ju alltid möjlighet att stänga av ljudet Redigerad 24 augusti, 2005 av Invictus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Bwahahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Snälla P-C.. Ontopic nu..? --------- Tror det kommer bli ganska bra.. Ett minus är att 50 Cent är med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Ett minus är att 50 Cent är med.. Nö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) Det här låter som en utmärkt spelidé, Men problemet är att jag har väldigt svårt för 50cent & G-Unit Håller med. Dåligt att det bara kommer på konsol annars hade jag laddat ner det. Edit: Roligt om man på ett uppdrag skulle gå till ett G-Unotmöte och skjuta The Game och alla andra i rummet. Redigerad 24 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts