WiboO Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Tjena! Vet ni vem som har gjort en låt som jag har för mig heter "Det går i vågor" eller något liknande, den ena rapparen säger typ "ibland går livet som en uppförsbacke" eller som en bergodalbana...nån som har mer info?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Tjena! Vet ni vem som har gjort en låt som jag har för mig heter "Det går i vågor" eller något liknande, den ena rapparen säger typ "ibland går livet som en uppförsbacke" eller som en bergodalbana...nån som har mer info?? Men bög det finns en klistrad tråd för sånt här.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Men bög det finns en klistrad tråd för sånt här.... Är du seriös eller. Bara för att han kanske inte visste om det är han väl inte bög? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Sjolander: Cut the bullshit. Just go out and fuck yourself. WiboO: Som sagt, finns en klistrad topic högst upp. Använd den. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts