GTA-Newbie Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Blir uppdrag svårare om man råkat spara när man fuskat??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Nej det blir inte svårare eller lättare bara lättare om du använder fusken när du gör uppdragen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Eller svårare beroendes på vilket fusk man kör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 16 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 (redigerad) Menar att om man fuskar så har kanske Rockstar gjord så att det blir svårare.... eftersom jag fuskade ganska tidigt (fast jag har startat om nu) Death Row e typ helt omöjligt trode att det berode på att jag fuska.... Redigerad 16 januari, 2003 av GTA-Newbie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Jag tror inte att det går att klara 100% om man har använt något fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2003 Jamen då vore det ju konstig i fal dom har lagt in fusk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts