guardian Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Hej! jo nu är det å tt jag vill få monstertruckens hjul på en annan bil, provade kopiera raden från monster trucken till ranchern, men allt han gjorde var att sätta sig i den osm en monstertruck och den var hög som fan, osv, men hjulen var normala, hur får jag dem större? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Du behöver väl Dmagicwheelmod som fanns till 3:an och VC men inte finns till SA än såvitt som jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Du behöver väl Dmagicwheelmod som fanns till 3:an och VC men inte finns till SA än såvitt som jag vet. Hmm, har ör mig man ändrade storleken i handling filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Hmm, har ör mig man ändrade storleken i handling filen Det gör man säkert. Men det verkar ju inte funka för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Det gör man säkert. Men det verkar ju inte funka för dig? NEpp men gorde man inte så i VC? aja, har alldrig ändrat hjulstorleken på nån bil i GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts