Xemtoth Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Ja, hittta manhunt på webhallen till ps2 för 299kr, och här kommer frågan: Är spelet värt sina pengar eller ska jag sattsa på något annat liknande spel? i så fall vilket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jag rekomenderar det starkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Köp det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Om du gillar mörka spel, så go for it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Helt klart värt pengarna, väldigt bra spel enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Är det några fordon i spelet? älskar, slash,mörker, slakt o sånt hitman stil o sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Det är kul i början men blir snabbt enformigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Det är kul i början men blir snabbt enformigt Håller med, jag orkade spela 5 kapitel innan jag trötnade.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) Håller med, jag orkade spela 5 kapitel innan jag trötnade.... Okey, så rekomenderar du Hitman Contracts eller nåt liknnande? Max Payne? True crime? edit: Kan nån beskriva Manhunt lite mer? typ vem man e ,vad spelet går ut på, hur är spelet? hitman liknande? vad går spelet ut på? Redigerad 24 augusti, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Köp INTE TrueCrime vad du än gör! Det är så overkligt att det inte är sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Okey, så rekomenderar du Hitman Contracts eller nåt liknnande? Max Payne? True crime? edit: Kan nån beskriva Manhunt lite mer? typ vem man e ,vad spelet går ut på, hur är spelet? hitman liknande? vad går spelet ut på? Du frågade ju mig hur mycket som helst nyligen? Har du glömt vad jag sa eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) Max Payne spelen är grymma, definitivt värt ett köp. Speciellt till PC med tanke på mods och andra fördelar, som att kunna sikta med mus. Redigerad 24 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Du frågade ju mig hur mycket som helst nyligen? Har du glömt vad jag sa eller? Oj, hehe, jo juste du berättade just det, glöm det jag sade tidigare :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Köp Hitman contract istället mycket bättre enligt mig!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Köp Hitman contract istället mycket bättre enligt mig!!!!! Körde det idag, rätt så kul, men han går fult som f*n...har beställt spelet, tack för ni fick mig att bestämma mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Hitman Codname 47 och Hitman 2 är ju mycket bättre än Contracts. Så varför inte börja med dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Ett super spel. Men fortfarande är The Suffering kung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Hitman Codname 47 och Hitman 2 är ju mycket bättre än Contracts. Så varför inte börja med dom? Tycker att Contracts är bättre. Färre uppdrag men ändå mycket roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Det lilla jag har spelat av spelet var kazzt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Ett super spel. Men fortfarande är The Suffering kung! Vad är det som är så bra med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts