Gäst Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Mina föräldrar har satt lösenord på datorn för att jag inte ska sitta så mycket....Kan man typ keylogga sig själv så att man ser vad lösenordet är? Eller på något annat sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Mmm....sök lite på Download så hittar du någ något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Söka på keylogga sig själv...Smart idé´...Du vet möjligtvis inte vad jag skulle söka på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jag kan tyvärr inte svara på din fråga, men vad jag vet är att dina föräldrar säkert låser den för att de vill ditt bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 kolla på tips och trix vet inte om det hjälper dig men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Mina föräldrar har satt lösenord på datorn för att jag inte ska sitta så mycket....Kan man typ keylogga sig själv så att man ser vad lösenordet är? Eller på något annat sätt Testa att gå in i felsäkertläge o0ch gå in på administratören och ändra passen på det andra kontot där =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Söka på keylogga sig själv...Smart idé´...Du vet möjligtvis inte vad jag skulle söka på? Men hur trög får man vara? testa att söka på keylogger, och du får fram detta resultatet: http://www.download.com/3120-20_4-0.html?q...0&search=+Go%21 KEYLOGGER!!! hur jävla svårt är det att komma på själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Söka på keylogga sig själv...Smart idé´...Du vet möjligtvis inte vad jag skulle söka på? Keylogger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Är man så lat som jag och inte is tänka själv så...Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Är man så lat som jag och inte is tänka själv så...Ja För visst är det jobbigare att tänka, än att posta här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Dina föräldrar har väl antagligen läst http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,649289,00.html vilket antagligen är en fullständig lögn för jag minns att Aftonbladet skrev en identisk nyhet för ett halvår sen eller liknande(bara att de bytt namnet). Aftonbladet ljuger. Redigerad 23 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Ja...det gör jag automatiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Men hur trög får man vara? testa att söka på keylogger, och du får fram detta resultatet: http://www.download.com/3120-20_4-0.html?q...0&search=+Go%21 KEYLOGGER!!! hur jävla svårt är det att komma på själv? Samma gamla trevliga svar när man ställer en fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Tack för hjälpen då...Tankat en homelogger (hette något sådant) så nu kan jag trixa med syrrans lösenord om jag vill...Men så ska jag inte hålla på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Samma gamla trevliga svar när man ställer en fråga. Är det sånna onödiga frågor där man lika gärna kan tänka själv, och kan testa att söka lite först innan han frågar, så känner inte jag för att ge ett trevligt svar. Är det en fråga som det är svårt att hitta svar på så hjälper jag gärna till och försöker vara så trevlig som möjligt Redigerad 23 augusti, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts