Ebeeto Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 En snubbe följer efter en främmande kille i 100 dagar om ett projekt i "kreativ kommunikation". De som inte sett det här borde göra det... http://www.riktigkille.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Vilken idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 "Riktig kille hade bokat tvätt-tid halv sex vilket gav mig ett ypperligt tillfälle att bättre lära känna honom lite mer intimt. Tog mig ner i hans tvättstuga precis efter han satt igång tumlingen. Jag passade på att prova ett par av hans kalsonger. De visade sig sitta bra." Eeeeee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Tror inte allt är sant av det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Avslutningen är bäst. 95-100 typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Han måste vara sjuk kolla på sida 61!.. Eller sida 97.. Jag tror inte den är seriös... Redigerad 23 augusti, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Men för i helvete, tror ni på det där? Inte en chans att han kan vara så närgången i 100 dagar utan att bli upptäckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Haha fan vad grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Härlig grabb, den där Henrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Vissa saker är askul, andra mindre kul. Men det är inte på riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Vadå klart det är på riktigt det heter ju "riktig kille" hahahha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Läs igenom hela så ser du att det inte är på riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Wicked jao.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Slutet är ju helt knäppt. "Fällde riktig kille, nu är han min!".."Förvarar riktig kille i hans egen hall med en Nalle Puh socka i munnen"..."Har lagt riktig kille i badkaret..går till ICA". Inte direkt troligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Gammalt, och fejk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Gammalt, och fejk Åh, tack så hemskt mycket för att du berättade det för mig. Nu slipper jag tro att hans projekt var seriöst och helt på allvar. Jerk off... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Åh, tack så hemskt mycket för att du berättade det för mig. Nu slipper jag tro att hans projekt var seriöst och helt på allvar. Jerk off... Var så lite så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 ... http://oldnews.istheshit.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Trodde på det tills han stoppade honom i badkaret och gick till ICA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts