gurfi Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Moget att låtsas vara psykisktstörd.. W0rd . visst va det kul för honom men själv tycker jag att det är rätt idiotiskt. istället för att lägga ner tid och pengar på han så kan man ju göra det med andra saker. lösa andra fall m.m. sen om man är en vuxen man så borde man väl ha lite mer insikt om vad man gör mot andra. med andra ord så borde han nog vara lite småstörd om man gör något sånt mot andra meniskor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Tyskar, man blir ju inte speciellt förvånad. Samma med en sjuksköterska som förklarade att ormbett är farliga. En tysk hade varit fram och försökt fånga en orm med händerna, och blivit biten. Klart som fan var jag beredd och svara: "Man blir förvånad att det är tyskar vi pratar om." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jag tycker att de kan skylla sig själva när de är så lättlurade... Vad ska dom tro? Jag tror inte dom tänker "nej men, han ljuger nog, han måste vara från Tyskland och blåsa oss" eller vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Och du verkar ju lika smart som många andra. Följer medias ord som en zombie. Grattis, du är numera korkad! Tack men vad är du om jag är korkad? Störd eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Tack men vad är du om jag är korkad? Störd eller? Den var riktigt dryg och är knappt värd att besvaras. Den var helt överdriven om jag ska vara ärlig. Det Cortez skriver med "lika smart" så menar han om vad man vet om Tupac och inte generellt, men vad du menar är att Cortez har allvaliga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Den var riktigt dryg och är knappt värd att besvaras. Den var helt överdriven om jag ska vara ärlig. Det Cortez skriver med "lika smart" så menar han om vad man vet om Tupac och inte generellt, men vad du menar är att Cortez har allvaliga problem. Ja och jag anser inte att han får kalla mig korkad heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Update: Aftonbladet åkte ner till tyskland och intervjuade pianomannens familj. Nu påstår deras advokat att killen verkligen ÄR psykiskt störd. http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,689158,00.html Mystiken tätnar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts