ShortyAD_ss Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Hej, jag råkade av en anledning lyssna på WCTR och dom pratade om ett "nuclear plant" någonstans i San Andreas, finns det något sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Nej men det finns ett ställe där nån dumpat kemiskt avfall. Inget speciellt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Kärnkraftverk nämns ett par gånger vad jag minns, men de säger aldrig att det finns ett i San Andreas. Redigerad 23 augusti, 2005 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Om ni har märkt det så inne på Restricted Area så e där lite grönt vid garageporten som går ner i marken. Kanske nåt radioaktivt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Ja, kanse det. Som de använder till sina skumam expriment. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) När man har spelat 1000 timmar i spelet så är deras hemliga vapen klart, då kan man se en raket flyga över himlen och träffa ett ufo som då kraschlandar, å där kommer bigfoot ut och hälsar på Leatherface, som visar sig vara CJs fader, för CJs mor bor också där . *Drömmar* Det jag skrev var INTE sant. Redigerad 23 augusti, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 När man har spelat 1000 timmar i spelet så är deras hemliga vapen klart, då kan man se en raket flyga över himlen och träffa ett ufo som då kraschlandar, å där kommer bigfoot ut och hälsar på Leatherface, som visar sig vara CJs fader, för CJs mor bor också där . *Drömmar* Det jag skrev var INTE sant. Även om det skulle ha varit sant så.. 1000 timmar!?!? det är inte lite det dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 När man har spelat 1000 timmar i spelet så är deras hemliga vapen klart, då kan man se en raket flyga över himlen och träffa ett ufo som då kraschlandar, å där kommer bigfoot ut och hälsar på Leatherface, som visar sig vara CJs fader, för CJs mor bor också där . *Drömmar* Det jag skrev var INTE sant. Tänk nu om det e sant då? hehe, det hade varit en jefla chock för alla SA spelare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adriansellus Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Hej, jag råkade av en anledning lyssna på WCTR och dom pratade om ett "nuclear plant" någonstans i San Andreas, finns det något sånt Vadå ''råkade''? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Vadå ''råkade''? Han lyssnar inte på WCTR annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Även om det skulle ha varit sant så.. 1000 timmar!?!? det är inte lite det dö Jag har iallafall spelat 100 timmar (seriöst! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Jag har iallafall spelat 100 timmar (seriöst! ) Jag har spelat mer än 400 timmar om man räknar både PC och PS2 versionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adriansellus Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Han lyssnar inte på WCTR annars? Okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Okej... Lönt att dra upp en gammal tråd och skriva meningslösa grejer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts