Hummler Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Vad e nostalgi? Redigerad 26 augusti, 2005 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Vad e nostalgi? Vet inte hur jag riktigt ska förklara.. om man säger att om man har en tex en ny saab 93 så kan man inte vara nostalgisk till just den bilen men man kan vara nostalgisk till märket saab.. nån som kan bättre kan förklara mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Vad e nostalgi? Du är inte så smart för din ålder va? Redigerad 26 augusti, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Innan moden e klar tycker jag att ni ska fixa kartan, hatar när det e fel karta, som det e på så många mods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Innan moden e klar tycker jag att ni ska fixa kartan, hatar när det e fel karta, som det e på så många mods Du menar radarbilderna?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Jag avinstallerade nyss LVS betan, det funkade inte så jag installerade om SA. Efter det så har jag inte kunnat spela med modds. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2005 Nu drar jag upp denna för att berätta att radarbilderna är klara: http://www.savefile.com/projects2.php?fid=...cdcfca65d1ec1bd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts