Mr.Magic Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Det blev likadant för mig men jag håller på att ladda ner filen igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Tankar den ens hela? Den ska ju vara 33 mb men min var "färdig" vid 26 mb. Huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) När jag extractat 93% så står det: ! C:\Documents and Settings\Dorian\Desktop\[savefile]050824085024_Lc_img_24.08.05.rar: CRC failed in lc_img.img. The file is corrupt ! C:\Documents and Settings\Dorian\Desktop\[savefile]050824085024_Lc_img_24.08.05.rar: Unexpected end of archive Edit: Skit sida... Redigerad 24 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Ajdå, det är någonting korrupt med download servern, jag ska ladda upp ett pack på min server strax. Jag lägger in några screens i första posten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) Hur ska man göra för att installera moden, Jag har extraherat alla filer. Redigerad 24 augusti, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 25 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Nu har jag laddat upp hela packet på min server, se första posten för länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Så du menar att den ERSÄTTER San Andreas?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Så du menar att den ERSÄTTER San Andreas?? Om dun läser första posten så står det kart och tydligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Mjo, för delarna finns ju med att det är bättre grafik motor o sånt, men nackdelarna är att hela fantastiska San andreas försvinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Du kan ju kopiera SA mappen en eller flera gånger för att köra olika moddar, jag kör ett moddat och ett cleant SA, samma sak med vc! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Vart ska man lägga lc_img ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Tack så mycket Kaboom. Jag ska stunta lite i LC sätta in i vår nästa stuntfilm och jag ska inte glömma att skriva ditt namn i eftertexterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) Jag testade att spela först, det funkade men gubben var helt svart.(och inte svart som CJ). Sen testade jag att uppdatera som det står i update files och då krashar spelet bara. LOL eller nåt. Draw Distance verkade också fuckad, jag hade på hälften av strecken på dd, men bara ett par meter ifrån mig såg jag inte husen men de kom när jag kört förbi dom...hm... Redigerad 25 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Testade nyss, härligt! Kaboom du tror inte du kan göra ett script så jag har följande kläder? cornrows capblue hoodyarockstar denimsred sneakerbincblu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 25 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) Tack för dem snälla kommentarerna. Och till dem idiotiska kommentererna tänker jag inte säga någonting. Redigerad 25 augusti, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Du tror inte att du skulle kunna ta flera screens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Fattar nada om hur man ska lägga in det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Instruktioner på svenska för dummies, fritt översatt. Ska du installera uppdateringen? Ta bort "maps"-mappen, och gta.dat filen(som hittas i data-mappen...). Ta sen bort den äldre versionen av lc.img som du borde hitta i "models"-mappen. Nu ska du andvända de filerna du laddade hem. Lägg in den nya maps-mappen och gta.dat filen i data-mappen, och lc.img och lc.lods i mappen "models". Ska du installera den första versionen? Efter du laddat hem filerna, kolla att du har en maps-mapp, en scripts-mapp, och gta.dat filen, water.dat filen, lc_lods(inte säkert att denna finns med, men den behövs inte heller, men ett + om du har den) och lc.img. Har du alla filer så ska du ge sidan http://www.steve-m.com/ ett besök och ladda hem hans San Andreas Beta MapCleaner, visa programmet mappen där du har .exe filen(för SA, duuh), och sen börja rensa. När den rensat klart så frågar den om du vill godkänna att filen är ändrar, välj ja. Bry dig inte om att det följer med filer steve-m:s mapcleaner, du behöver inte andvända dom. Nu ger vi data-mappen ett besök, och tar bort maps, scripts-mappen och gta.dat och water.dat filen, och ersätt dom med filerna du laddade hem med samma namn. Nu hämtar vi lc.img och lc.lods som du borde laddat hem, och lägger dom i models-mappen. Nu är det bara starta spelet och välja nytt spel, eftersom du inte ladda gamla spel längre. Ha ett roligt besök i Liberty City! OBS! Du behöver inte GTA3 för att kunna spela modden som du behöver med LC-modden till Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag ska lätt ladda ner den. MoriX: Om du inte vet vad "Nostalgi" är så är det den väcker ett gammalt minne till liv kan man säga, svårt att förklara. Varför skulle ja inte veta va nostalgi är? ja e inte 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Bra guide Cortez, men uppdateringen ligger redan i det nya packet jag har uppladdat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts