Kaboom Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Detta är en mod som tar bort hela SA staten, lägger in staden LC helt enkelt. Länk... Den är inte så svår att installera om man kan engelska. En bild: http://img296.imageshack.us/img296/7402/43fk.jpg Postar fler sen.. Redigerad 25 augusti, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Detta är en mod som tar bort hela SA staten, lägger in staden LC helt enkelt. http://www.savefile.com/projects/359944 Den är inte så svår att installera om man kan engelska. Kan du gå lite djupare i hur det funkar? Osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Har ni lagt in vattnet och kan man simma i det? "This is only portland, ssv and 1/4 of staunton." Så som jag ser det har ni alltså gjort hela portland, ssv, och en 1/4 av staunton? Nice. =) Edit: Hur stoppas man? Om man går "utanför" det ni gjort? Eller LC-mod till VC. Redigerad 23 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Kan du gå lite djupare i hur det funkar? Osv? Hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Hur menar du? Lite screens kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Varför byta ut en as bra snyggt STOR bana till en mörk tråkig liten ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jag ska testa den imorrn efter plugget, kan ge screens då om inte nån annan gör det före. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jaaaa screenis!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) Varför byta ut en as bra snyggt STOR bana till en mörk tråkig liten ? :S Nostalgi, men eftersom att du gav en sådan kommentar så förväntar jag inte mig att du förstår vad ordet betyder. Redigerad 24 augusti, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) Nostalgi, men eftersom att du gav en sådan kommentar så förväntar jag inte mig att du förstår vad ordet betyder. Jag ska lätt ladda ner den. MoriX: Om du inte vet vad "Nostalgi" är så är det den väcker ett gammalt minne till liv kan man säga, svårt att förklara. Redigerad 24 augusti, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Ska man ladda ner allt?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Nu är det så att jag är lat och orkar inte ladda ner 500 grejer (överdrivet ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Hade det inte varit enklare att lägga allt i en .rar-fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Hade det inte varit enklare att lägga allt i en .rar-fil? Jo, men dem tillåter inte den storleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Man tankar ju lc.img filen i lusfart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) Är det här en beta av LVS, Kaboom? Edit: Jag föreslår att ni RARar/ZIPar alla filer och skickar upp det till Filefront eller Thegamersalliance. Redigerad 24 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) När jag försöker rar:a "ut" lc.img får jag: Så...vad gör jag? Redigerad 24 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 När jag försöker rar:a "ut" lc.img får jag: Så...vad gör jag? Väldigt konstigt, har du testat att ladda ner den igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Väldigt konstigt, har du testat att ladda ner den igen? Nope, ska jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Nope, ska jag det? Ja, du borde testa det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts