Kaboom Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Läs titeln.. http://media.xtragedy.com/lcspsp/gtalcsstartup.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Behöver ju inte vara fejk, nån kille på en hemsida fick ju provspela en nästan fullständig version av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Behöver ju inte vara fejk, nån kille på en hemsida fick ju provspela en nästan fullständig version av spelet. Denna är ifrån den killen, han ljuger nog. Jag menar, titta på när spelet laddar, notera bilderna (GTA Advance, GTA3). Redigerad 23 augusti, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Ser väldigt fake ut. GTA3 artworken avslöjar det. varför skulle R* återanvända de? Redigerad 23 augusti, 2005 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Ser väldigt fake ut. GTA3 artworken avslöjar det. varför skulle R* återanvända de? Därför det är Liberty City igen, och PSP kanske inte borde belastas med snygga laddningsbilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) Därför det är Liberty City igen, och PSP kanske inte borde belastas med snygga laddningsbilder? Um, tror du verkligen att Rockstar har börjat ta bilder ifrån gamla spel och lägger in dem i nya? Nej, det gör dem inte... Redigerad 24 augusti, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Um, tror du verkligen att Rockstar har börjat ta bilder ifrån gamla spel och lägger in dem i nya? Nej, det gör dem inte... Ja, varför skulle de inte göra det? Det är bara bilder. Det fanns t.o.m. byggnader i SA som fanns redan i VC, direkt överförda från VC till SA. Finns även andra byggnader från VC i SA. Du kanske inte visste att R* rev ner VC och byggde SA på samma grund, och sen byggde ut. Och varför måste du låta så nedlåtande? Jag struntar i vad du kan om Modding, men du behöver fan inte låta som jag är korkad. Ingen gillar otrevliga personer, oavsett om det är på internet eller IRL. En dag är du otrevlig mot fel person vid fel tidpunkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) Ja, varför skulle de inte göra det? Det är bara bilder. Det fanns t.o.m. byggnader i SA som fanns redan i VC, direkt överförda från VC till SA. Finns även andra byggnader från VC i SA. Du kanske inte visste att R* rev ner VC och byggde SA på samma grund, och sen byggde ut. Och varför måste du låta så nedlåtande? Jag struntar i vad du kan om Modding, men du behöver fan inte låta som jag är korkad. Ingen gillar otrevliga personer, oavsett om det är på internet eller IRL. En dag är du otrevlig mot fel person vid fel tidpunkt. Du borde veta att dem inte har "rivit ner" VC, dem skrev om RW fysikmotorn, lite mer för tredje gången, vilket du tydligen inte visste, det är möjligt att det fanns byggnader ifrån VC i SA, men vad vill du komma fram till? Jag låter inte nedlåtande enligt mig, vem har sagt att du ska bry dig om vad jag kan inom modding? Jag har inte försökt få dig att framstå som korkad och om du tycker det så ber jag om ursäkt då? Jag förstår mig riktigt inte på dig just nu.. Redigerad 24 augusti, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) Snygg! om det nu är den som ska användas Edit1: är det inte phil cassidy på bilden där nere te vänster Edit2: Hur kul är det o se en laddningskärm Edit3: det kommer ju ändå 1 september eller nåt så det är ju inte så länge kvar Redigerad 24 augusti, 2005 av Folke_fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) Snygg! om det nu är den som ska användas Edit1: är det inte phil cassidy på bilden där nere te vänster Edit2: Hur kul är det o se en laddningskärm Edit3: det kommer ju ändå 1 september eller nåt så det är ju inte så länge kvar Ja, den ska användas. Nej, det är inte Phil där nere till vänster. Det är väldigt kul att se en "laddningsskärm". Det kommer inte 1 September, nej. Redigerad 24 augusti, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) Enligt gamespot kommer det 1 september i år iaf Redigerad 24 augusti, 2005 av Folke_fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 24 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) Enligt gamespot kommer det 1 september i år iaf Det kan stämma.. Men titta på denna listan: Gamespot says: September 1, 2005. EGM (Spanish) says: October 2005 (not specific). GamesTM says: October 2005 (not specific). IGN (America) says: October 1, 2005. Wikipedia says: October 2, 2005. EB Games (American) says: October 2, 2005. Play says: October 7, 2005. Amazon (UK) says: October 14, 2005. Amazon (America) says: October 15, 2005. Best Prices says November 23, 2005. Redigerad 24 augusti, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Nej, det är inte Phil där nere till vänster. Får man fråga hur du vet det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Phil Cassidy: http://www.buseyworld.com/phil002.jpg Okänd: Jag tror faktist att R* skulle dölja det lite om samma karaktär kom in i ett nytt spel. Lite av ett "easteregg". Observera att jag inte menar att det där är Phil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Velocity Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Får man fråga hur du vet det! Han använde hjärnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Ser väldigt fake ut. GTA3 artworken avslöjar det. varför skulle R* återanvända de? Det skulle ju kunna vara så att de har gjort sådär som det heter när man gör om ett spel ifrån tex ps2 till pc. Kommer verkligen inte på ordet. Och eftersom att det inte är någon som spelat det här (vad jag har hört) så ingen vet ju egentligen hur det ser ut. Mycket möjligt att det är det riktiga alltså, men eftersom att de inte visar mer än startskärmen och laddningen så vet i katten om det är riktigt. Det får jag nog inte veta förrens jag köper det själv efter jul. Men jag lovar att jag ska meddela er om det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Spelar väl inte så stor roll om det är fejk eller inte. Filmen sade inte ett jota om själva spelet. "Jaha, är det så laddningsprocessen kommer se ut? Intressant" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Phil Cassidy: http://www.buseyworld.com/phil002.jpg Okänd: Jag tror faktist att R* skulle dölja det lite om samma karaktär kom in i ett nytt spel. Lite av ett "easteregg". Observera att jag inte menar att det där är Phil. Han längst ner ser mest ut som artworken på polisen Ray från GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Håller med Cortez på den grejen^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Det skulle ju kunna vara så att de har gjort sådär som det heter när man gör om ett spel ifrån tex ps2 till pc. Kommer verkligen inte på ordet. Och eftersom att det inte är någon som spelat det här (vad jag har hört) så ingen vet ju egentligen hur det ser ut. Mycket möjligt att det är det riktiga alltså, men eftersom att de inte visar mer än startskärmen och laddningen så vet i katten om det är riktigt. Det får jag nog inte veta förrens jag köper det själv efter jul. Men jag lovar att jag ska meddela er om det då. Konvertera är nog ordet du söker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts