Didier Sachs Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 hehe själv votar jag någon timme om dagen:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jag är här varje dag, flera gånger om dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jag är här bara för att få lite hjälp och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Tvärtom med Tangelito. Jag gör så gott jag kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Vote: Lika mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Hm.. Var inne mer innan San Andreas kom, eftersom jag var helt besatt och var tvungen att kolla på exakt varenda ny bild som kom, fick någon sorts virtuell orgasm av att se nya bilder på san andreas. Och dessutom var jag upptagen av att spela när det kom, till PS2 alltså.. Man är väl veteran, releasedagen och allt. Vote: Ja. Redigerad 23 augusti, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Lika mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Mindre.. Eller ja, när det var nytt till PS2 så var man ju lite x-tra, men när det kom till PC och alla frågor och diskusar ställs om på nytt.. flera gånger så har man inte lika stor lust längre, blir så tjatigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Va inte inne överhuvud taget innan ja köpte San Andreas! visste inte att sidan fanns :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Tja! jag får la säga att jag är inne på sidan mycket mer än innan, då jag inte hade bredband förren veckan innan jag skaffade SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Lika mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freddeo Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jag visste inte att denna sidan fanns när jag köpte SA i november. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mutzie Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Är här ganska ofta, kollar nya mods och inlägg i forumet:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Tror detta var första gågnen jag gick in på sa-delen sen ett halvår tillbaka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Vote: Ja Men är inte inne lika mycket som innan pga att skolan har börjat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Jag är inne mer nu en innan, när jag blev medlem skrev jag bara ca 20 inlägg sen stack jag, och efter ca 2 månader kom jag tillbaka, sen dess är jag inne flera gånger per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) Ungefär lika mycket. Fast jag var inne som mest när GTA: Vice City skulle komma till PC. Då var jag inne här jämt! Nu är jag inne i stort sätt varje dag. Här e förresten min nya fina avatar... vad tycks? Redigerad 24 augusti, 2005 av SnowstormGta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Ungefär lika mycket. Fast jag var inne som mest när GTA: Vice City skulle komma till PC. Då var jag inne här jämt! Nu är jag inne i stort sätt varje dag. Här e förresten min nya fina avatar... vad tycks? Posta i avatar/signatur topicen för att fixa signaturen, inte i Sa topics Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Blev medlem runt den tiden då San Andreas kom. Så ja det är jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Vote: Det är mitt liv! Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts