MoriX Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jag har gjort en ny. mm__91 va förra. bara så ni vet Lås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jaha, ett tips.. Dra ifrån sidan medans då kan, det skulle jag ha gjort. Men sitter fast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jaha, ett tips.. Dra ifrån sidan medans då kan, det skulle jag ha gjort. Men sitter fast @MoriX: Du skulle PMat detta till Hultenius istället, tänk på det i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Sade jag något konstigt? Kan säga såhär.. Jag förstår folk som spammar ner sida efter ett tag som medlem. Jag tänker inte göra det men jag förstår att vissa gör det, det är inte ett särskillt trevligt forum igentligen, det är mycket onödiga påhopp och inte så trevligt. Stämningen här om man gämför med exempelvis webforum.nu så får denna sida minus. När folk här ska börja argumenter så förjar dem med att trycka ned personen i fråga som dem tänker skriva till med något därefter skriver dem något som man hört 100 gånger förut. Ett exempel, "Nu vet jag varför du inte har några vänner osv" Men vafan har det med saken att göra? Det är ju inte det man snackade om. Jag tycker att The Dude får ett plus i diskussionen om Alkohol i tråden som spårat ur då han tog den på ett bra sätt enligt mig. Det där var ett exempel, har fler men tänker inte leta upp dem. Ta Tupac diskussionen, hur mycket skit fick inte Cortez ta där? Vafan är det för pissig stil. Ni undrar kanske varför jag är kvar? Jo, ska svara på det. Jag har svårt att dra då jag tycker att det görs endel underhållande inlägg. Blir jag inte bannad snart så lär jag stanna kvar ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) blablabla Redigerad 23 augusti, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 blablabla Haha den var bra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Gratulerar till ett bra topic namn, bonus är också att du fick till en nödvändig topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 *oerhört rolig bild* Hhaha fan vad rätt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Hhaha fan vad rätt =) Wnollrd. w0rd för er som inte fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts