Kloak_råttan Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 vad är trails för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Det följer typ efter en bil.....Eller människa Man ser det bäst på natten. lol lite kasst svar, men jag vet inte bara hur jag ska förklara d :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 är inte det som streck som blir när man rör sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 är inte det som streck som blir när man rör sig? Det blir så om man har dåligt grafikkort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 Det blir så om man har dåligt grafikkort... Mitt går jättebra nu. Förut va de sånna "streck"... Jag gjorde några inställningar så VIPS!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 Mitt går jättebra nu. Förut va de sånna "streck"... Jag gjorde några inställningar så VIPS!!!!! Vaddå för inställningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 Vaddå för inställningar? I options. Finns det nån annan stans? Titta i topicen "hackar gta3? Läs detta!" i gta3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 (redigerad) I options. Finns det nån annan stans? Titta i topicen "hackar gta3? Läs detta!" i gta3... Jag trodde du ändrade några grafikinställningar i Windows, det var därför jag frågade. Det finns inte så mycket att ändra på i GTA3 Options och har jag Trails påslaget kommer de irriterande strecken fram... Redigerad 17 januari, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 Trails är alltså dom där förbannade strecken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 Trails är alltså dom där förbannade strecken? Nej, det är den senaste chokladkakan från marabou... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 Nej, det är den senaste chokladkakan från marabou... sluta fresta mig! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts