Moongoose Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Letar efter flera bra affärer/företag som säljer datorer. Ska skaffa en ny och behöver några att jämföra med. Alltså, en sida som säljer datorer(Inga egna ihopsatta, riktiga) skulle jag gärna vilja ha. Har testat några men det var ej bra sidor. Det ska vara en dator inriktad på spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 ...... datorbutiken.com jmedata.se styggapojken.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Alltså, en sida som säljer datorer(Inga egna ihopsatta, riktiga) skulle jag gärna vilja ha. Syftar du på märkesdatorer när du säger "riktiga"? En dator som företaget som säljer den har satt ihop själva och därför är mycket billigare och bättre är väl också en riktig dator? datorbutiken.com komplett.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Du kan ju köpa en dell också. Kan inte adressen men det är väl dell.com eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 . alienware.com -Speldatorer så det duger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 dataprince Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Datorbutiken är bra, köpte min dator därifrån De har bra servisce också så det är ett tips att köpa därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Dustin.se ska vara ännu bättre än datorbutiken. Mycket snabb frakttid och bra support. Men jag vet inte om de bygger datorer. Men jag tycker du ska bygga. Du tjänar mycket på det. Om du inte kan själv har du kanske ett syskon som kan eller en kompis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Dustin.se ska vara ännu bättre än datorbutiken. Mycket snabb frakttid och bra support. Men jag vet inte om de bygger datorer. Men jag tycker du ska bygga. Du tjänar mycket på det. Om du inte kan själv har du kanske ett syskon som kan eller en kompis. Dustin är bra, men lite dyra. Jag köpte delar till min dator där, fast jag slapp momsen då vi köpte genom farsans företag . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Dustin är bra, men lite dyra. Jag köpte delar till min dator där, fast jag slapp momsen då vi köpte genom farsans företag . Samma här, beställde min laptop idag, den kostade 13 000, fast då har jag en väska till också. Men jag behöver bara betala 10 500 Redigerad 23 augusti, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Samma här, beställde min laptop idag, den kostade 13 000, fast då har jag en väska till också. Men jag behöver bara betala 10 500 Nice , fast jag fick betala grafikkortet själv då jag bara kunde handla för 10 000 kr utan moms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Siba är ju ingen internetbutik, men rea-priserna är rätt så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Farsan litar ej på ihopbyggda, fast det funkar fint ;_; Han vill att jag ska skaffa märkesdator... Kollar igenom länkarna nu, får se om jag hittar nått Redigerad 23 augusti, 2005 av Moongoose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Farsan litar ej på ihopbyggda, fast det funkar fint ;_; Han vill att jag ska skaffa märkesdator, annars betalar han ej den del han ska betala.. Kollar igenom länkarna nu, får se om jag hittar nått Ha ha. Märkes-dator... Typ crappigt Dell eller HP? Isådanafall så är väl Dell rätt bra, även om vilken dator som helst funkar. Din farsa är inte så insatt i datorer, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Ha ha. Märkes-dator... Typ crappigt Dell eller HP? Isådanafall så är väl Dell rätt bra, även om vilken dator som helst funkar. Din farsa är inte så insatt i datorer, eller? Tyvärr inte.. Har farbror som är det, hoppas att farsan pratar med honom så han förstår att ihopsatta är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Tyvärr inte.. Har farbror som är det, hoppas att farsan pratar med honom så han förstår att ihopsatta är bättre. Ja, det är ju precis samma saker, fast istället för att vara ihopsatta av underbetalade taiwanesiska barn (som HP och Dell) så sätts småföretagens datorer ihop på plats av proffsen. Skillnaden är priset. Dell och HP är dyrare. Det du får av HP som du inte får av en liten verkstad är ett knippe onödiga bild-program som bara tar RAM och femton manualer på 70 olika språk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Woho. dustin.se Redigerad 23 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Har kommit fram på en dator jag kan använda som utgångspunkt. Den ska klara av BF2 fint. @Ebeeto Vi får se hur det blir.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Overklockers.se Kylning.com mer eller mindre alla sveriges dator-butiker----> http://www.64bits.se/forum/viewforum.php?f...001970015defafa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Ja, det är ju precis samma saker, fast istället för att vara ihopsatta av underbetalade taiwanesiska barn (som HP och Dell) så sätts småföretagens datorer ihop på plats av proffsen. Skillnaden är priset. Dell och HP är dyrare. Det du får av HP som du inte får av en liten verkstad är ett knippe onödiga bild-program som bara tar RAM och femton manualer på 70 olika språk... Nja, det är mer än priset som skiljer. Men i grund och botten är det det som är den stora skillnaden ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts