Random Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jag äger en Yamaha DT -91 och vill skaffa ett nytt effektavgassystem. Men jag undrar var jag får tag på ett med störst effekt? Hjälp mig plz... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Hmm, kolla runt lite på mopedåterförsäljarsidor.....ingen ny moped direkt så de kan va knivigt i få tag i. Men Mixab har iallafall reservdelar till DTn Annars kan ju du kolla på blocket efter reservdelar osv. Redigerad 22 augusti, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Det finns en moppe tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Det finns en moppe tråd... Och?.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Och?.... Vad är det du inte hajar? Så om du tex vill lägga upp ett screenshot från ett spel, så skapar du en egen tråd, istället för att skriva i den tråd som finns tillägnad det ämnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jag hade jamarcol krök +ljuddämpare till min dtr och den gick i ca 65 med 13 drev fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 24 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Vad är det du inte hajar? Så om du tex vill lägga upp ett screenshot från ett spel, så skapar du en egen tråd, istället för att skriva i den tråd som finns tillägnad det ämnet? Men vad spelar det för roll om jag skrev det i EN ny tråd?! Jävla bråkskallar här!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Men vad spelar det för roll om jag skrev det i EN ny tråd?! Jävla bråkskallar här!! Det spelar inte så stor roll i sig, men om alla gjorde som du, hur skulle det då se ut? Det är så man måste tänka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 24 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 tänk själv, är du boss här eller? Jag hatar alla bråksäckar här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Kolla där.. Fler som tycker som jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Kolla där.. Fler som tycker som jag. ...Vad menade du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Jag hatar alla bråksäckar här... OCKSÅ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Vi är bara bråksäckar för att ni inte verkar förstå att man skriver i tråden som redan finns istället för att göra en ny. Men ni kan ju göra ett eget litet forum där ni kan göra 11 trådar om ett och samma ämne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 .finns det någon som vet en sida där man hittar info om hur man räknar ut hur man bygger en avstämd expansionskammare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 25 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Vi är bara bråksäckar för att ni inte verkar förstå att man skriver i tråden som redan finns istället för att göra en ny. Men ni kan ju göra ett eget litet forum där ni kan göra 11 trådar om ett och samma ämne... Men dom svarar för det första aldrig i den där moppe-tråden, sen vad gör det om jag startar en ny tråd för denna fråga? Den skiljer sig ju i ämnet eller hur? Måste man ha skriftlig tillåtelse för att göra en ny tråd som det KAN finnas en liknande av??!! Det är helt sjukt, ni är fan dum i huvet! (och vad händer nu då, blir jag bannad för att jag tycker så?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Jo, de blir du nog antagligen.. Förövrigt. Im back! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Om det redan finns en liknande tråd om ämnet så skriver man i den, om den nu inte är flera år gammal förstås. Jag anser mig inte vara dum i huvudet och bannad blir du nog inte, kanske en varning. Men det är modsens jobb att avgöra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts