P-C Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) Jag känner tyvärr inte samma "pinsamhet" för mitt land som ni gör. Det jag är stolt över är vår ekonomi, vår neutralism och vår anonymitet. Säg vad ni vill men det står jag fast vid. Pinsamt att gå runt med en "Stolt Svenne"-tröja i SVERIGE? Hum? EDIT: Explosiv_Ankas argument är helt idiotiskt och otroligt dåligt genomtänkt. Redigerad 25 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Svenska flaggan förknippas ju med rasister för att de som är riktigt rasistiska oftast har bara såna kläder och flaggor överallt. lite offtopic den här tråden är vi skulle tipsa honom om vart man kunde köpa tröjor men istället prata rasism Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Det är ganska bögigt att ha "stolt svensk"-tröjor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Explosiv_Ankas argument är helt idiotiskt och otroligt dåligt genomtänkt. Vad är det idiotiskt kan du förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Nationalist, bah. Du är 12 år (?) och är förmodligen inte insatt det minsta i politik. Susning om nationalism: ..... Jag är 13... och jag fölger politiken till viss del(ibland). Men det jag menar är att jag är stolt och gillar Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts