Donkeey Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Japp som sagt .. stora_tomtefar och jag håller på med ett spel.. han göra själva "spelet" och jag gör mapen änsålänge.. och jag undrar om någon om är bra på sketchup skulle vilja vara med och göra mapen.. så att det går lite snabbare.. det är bara att skriva i topicen om ni vill vara med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Hm, är detta en modifikation till någon av GTA spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 22 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Hm, är detta en modifikation till någon av GTA spelen? Nej det är ett spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Nej det är ett spel.. ... Du är trög du eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 ... Du är trög du eller hur? Va ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) En mod är också ett spel, tror det är det Blues menar Lycka till! Redigerad 23 augusti, 2005 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Nej det är ett spel.. Då ska denna flyttas hit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Då ska denna flyttas hit.. Stämmer bra. Flyttar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Sorry grabbar.. trodde jag var på spel forumet men äre några som vil vara med och göra själva "världen" eller ? http://img379.imageshack.us/img379/7650/10xx.jpg Redigerad 23 augusti, 2005 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Sorry grabbar.. trodde jag var på spel forumet men äre några som vil vara med och göra själva "världen" eller ? http://img379.imageshack.us/img379/7650/10xx.jpg Såg ju rätt gött ut ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Såg ju rätt gött ut ju. Om du kan sketchup så kan du väll va med ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Om du kan sketchup så kan du väll va med ? Ja varför inte. Jag är inte så jättebra, men jag kan lite granna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Ja varför inte. Jag är inte så jättebra, men jag kan lite granna. Visst.. adda min msn.. marre_skate_91@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Ser bra ut vad ska spelet gå ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Ser bra ut vad ska spelet gå ut på? Fråga stora_tomtefar när han kommer in om han gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jag kan väl försöka göra en värld...Ska bara tanka SketchUp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jag skulle kunna göra lite när jag har tid. Är bra på sketchup har hållit på med det ganska länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Vad för sorts spel är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jag skulle gärna kunna tänka mig att göra texturer till spelet och även ljud/ljudeffekter. Även story om det går trögt på den fronten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Nää...SketchUp är inget för mig....Jag kan hjälpa med storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts