darkjak Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Kolla in det här! Könstestet Jag är man... 20%säkert... Redigerad 22 augusti, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Du skrev ingen länk? Edit: Så ja! , ska testa nu... Edit2: Man måste ju logga in! jobbigt... Redigerad 22 augusti, 2005 av fabian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Edit2: Man måste ju logga in! jobbigt... Orka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Kolla in det här! Könstestet Jag är man... 20%säkert... Registrerade du dig bara för att få reda på om ett dumt Internet-test tyckte att du var man eller inte? Pah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Ge mig dina inloggningsuppgifter så kan jag göra testet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) 36% säkert att jag är man! 2% är manligare än mig 1% är lika manliga 97% är mer kvinliga Redigerad 22 augusti, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jag är tjej enligt dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Kunde inte låta bli att regga å göra testet, är tydligen 32% säkert att jag är man... Nån som vill ha min inloggning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Segt att bli medlem, men jag hade inget för mig Funderade på om jag skulle ta "female" när jag skrev in kön, för att se om de använde det, men klickade fel så det blev male iaf. Testets resultat: Jag är en kvinna Fast det var bara för att jag exprimenterade på ett par frågor... Speciellt "Slutar ditt andranamn på en vokal", där svarade jag ja, vilket inte stämmer. Det är typ bara tjejnamn som slutar på a. Dabra och blacka låter lite manligt iof. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Kunde inte låta bli att regga å göra testet, är tydligen 32% säkert att jag är man... Nån som vill ha min inloggning? Ja, alla som inte orkar regga sig som jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Ids inte regga mig bara för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Okej.... Inloggnings mejl: hejhej@hejhej.com Lösenord: hejhej1 Ändra inte lösenord så alla måste kunna logga in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Ändra inte lösenord så alla måste kunna logga in... Verkar som nån idiot redan gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 .men åå cilket cpbarn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Orka regga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Kvinna rakt igenom, I don't blame them... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 De va 6% säkra på att jag var man, kanske borde bejaka min kvinnliga sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jag är tjej enligt dom Nähe!!! ...fan har haft fel hela tin ...sorry Icecandy :'( ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Ork regga, om jag vill veta om jag är man eller inte så kållar jag helt enkelt i byxorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Registrerade du dig bara för att få reda på om ett dumt Internet-test tyckte att du var man eller inte? Pah. Underskatta inte Sparknotes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts