chrillepille Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 När man ska spränga färst 3 st "Tanker" och sen 2 pickups, hur faen får man 100 % ? Får hela tiden 95.. 90 hela tiden på "Position"..Men vad är de ?. Jag vet att det är position..Men är det vid landningen det räknas eller när man spränger bilarna ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Under 1 minut och landningen för gold http://www.gtasanandreas.net/schools/fligh...#destroytargets Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sergej Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Position är hur perfekt man landar i cirkeln vad jag vet :-/ Har 100% på varenda uppdrag i varenda skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 På tal om att flyga... man kan flyga med svävaren om man är uppe på nåt högt hus (tex d högsta i LS) så e d bara att fuska till sig en vortex sen köra ut från kanten, sen e d bara styra uppåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Vilken svävare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Vilken svävare? Den heter Vortex. Man kör den när man jagar OG Loc med Madd Dogg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jaha, den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Position är hur perfekt man landar i cirkeln vad jag vet :-/ Har 100% på varenda uppdrag i varenda skola Nu har jag också Har på alla faktiskt Har bara alla dom där sakerna man får dyka efter i vattnet kvar till 100 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Oysters....HItta dom och var hur taskiga som helst med flickvännerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts