Guest AdamZZ Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Det funkar inte det står buffer 0% hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Tack för informationen? Vill du ha nobellpriset nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Opps glömde skriva att jag behöver hjälp kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Vad är det för internet-TV? Kollar du igenom något program eller bara genom din browser? Har du portar låsta på din hubb router? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Du får nog jobba på ditt inlägg lite mer än så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Kollar genom winamp det har funkat förut men inte nu :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) if ($user has TV-Kort) { Kopplat in antenn? } else { Kollar du genom internet på någon stream? } Du måste ju skriva mera om problemet du har.. Det går inte att skriva "Jag har problem med TVn! Hjälp mig" och tro att man kommer få hjälp.. Redigerad 24 augusti, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) if ($user has TV-Kort) { Kopplat in antenn? } else { Kollar du genom internet på någon stream? } Du måste ju skriva mera om problemet du har.. Det går inte att skriva "Jag har problem med TVn! Hjälp mig" och tro att man kommer få hjälp.. LEET HAXXOR , om han skriver internet tv, och att den inte buffern inte startar, så är det väl inte så troligt att han har ett tv-kort, och glömt stoppa i antennsladden? Redigerad 24 augusti, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 if ($user has TV-Kort) { Kopplat in antenn? } else { Kollar du genom internet på någon stream? } Du måste ju skriva mera om problemet du har.. Det går inte att skriva "Jag har problem med TVn! Hjälp mig" och tro att man kommer få hjälp.. Iofs skrev han vad problemet var men du kanske missade det? AdamZZ: Det hade inte skadat med fler detaljer men det kan i princip bara röra sig om ett fel med antingen din internetanslutning (kolla stellhells svar) eller servern (den kanske bara är nere tillfälligt?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts