Zack Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 För att svara ja eller nej i den här pollen måste ni ha MÖNSTRAT. Alltså ska inga fjortonåriga fjortisar hålla på att svara nej för att dom råkar vara pacifister! Varför? Måste man mönstra för att välja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Varför? Måste man mönstra för att välja? Varför? Om du inte har mönstrat, så kan du hamna i lumpen oavsett vad du vill, eller åtminstånde hamna i reserven. För dig som inte har mönstrat finns bara ETT alternativ: HAR EJ MÖNSTRAT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Fick brev om att mönstra igår, är lite nyfiken på vad man får göra, typ hur det hela går till. om nån har lust o förklara så vore det snällt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 (redigerad) Nej för tusan. Har viktigare saker för mig. 1944-1945 Hitler tar självmord Utdraget självmord? Redigerad 8 september, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Fick papper om lumpen för några dagar sen. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 är lite nyfiken på vad man får göra, typ hur det hela går till. om nån har lust o förklara så vore det snällt. Läs på lumpen.nu BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Nej för tusan. Har viktigare saker för mig. Utdraget självmord? Viktigare saker? DET kan kallas egotrippat. Att kalla sig för bra och viktig för att va me i försvaret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Viktigare saker? DET kan kallas egotrippat. Att kalla sig för bra och viktig för att va me i försvaret! Haha, du är pinsam. Gå du och slicka major bögröv i ändan om du nu vill det och låt alla som inte vill göra lumpen slippa det. Och jag kan säga att dom som inte vill kommer heller inte att göra lumpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Nej, ska inte göra lumpen. Blev avskriven redan hos psyken, med anledningen att jag ej ville, och att jag har varit skoltrött sen i lågstadiet, och nog inte skulle orka med lumpen eftersom jag inte orkar med skolan Fick göra IQ testet iallafall, och hade tydligen över medel på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Nej, ska inte göra lumpen. Blev avskriven redan hos psyken, med anledningen att jag ej ville, och att jag har varit skoltrött sen i lågstadiet, och nog inte skulle orka med lumpen eftersom jag inte orkar med skolan Fick göra IQ testet iallafall, och hade tydligen över medel på det FUSK! Du fick reda på ditt resultat. Jag blir förbannad. Jag fick säkert en nia.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 FUSK! Du fick reda på ditt resultat. Jag blir förbannad. Jag fick säkert en nia.. Hehe, jag var först hos psyk, och sen gjorde provet, fast psyktanten sa att jag fick komma tillbaka till henne om jag ville veta hur det hade gått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Viktigare saker? DET kan kallas egotrippat. Att kalla sig för bra och viktig för att va me i försvaret! Jag säger som Stell, du är förjävla pinsam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Haha, du är pinsam. Gå du och slicka major bögröv i ändan om du nu vill det och låt alla som inte vill göra lumpen slippa det. Va fan... Det där var lite överdrivet reagerat. Jag påpekade att snubben uttryckte en åsikt om att han är för bra för lumpen. Visst, han kan ha åsikten att försvaret inte är något för honom, men inte hålla på att påstå att det är ofint att göra lumpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Va fan... Det där var lite överdrivet reagerat. Jag påpekade att snubben uttryckte en åsikt om att han är för bra för lumpen. Visst, han kan ha åsikten att försvaret inte är något för honom, men inte hålla på att påstå att det är ofint att göra lumpen. Hahahahaha han sa ju bara att han har viktigare saker för sig en lumpen, han har ju knappast påstått nåt av det du säger Redigerad 9 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jag violl inte gå lumpen för jag vill inte lära mig skjuta människor och döda, vill jag döda så gör jag det utan träning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jag violl inte gå lumpen för jag vill inte lära mig skjuta människor och döda, vill jag döda så gör jag det utan träning Det där är helt fel inställning! Lära sig hantera vapen är bara en liten del av lumpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Man gör lumpen, inte går lumpen! Man går i skolan, man gör inte skolan Jag har gjort lumpen (statsskytte) och inte fick Jag lära Mig att döda. Det verkar som Ni tror att man endast lär sig att döda, kan ju inte bli mer fel. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Viktigare saker? DET kan kallas egotrippat. Att kalla sig för bra och viktig för att va me i försvaret! Sverige kommer aldrig kriga. Sveriges regering är så fega så vi skulle kapitulera på en hot från ryssland Redigerad 9 september, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Varför? Om du inte har mönstrat, så kan du hamna i lumpen oavsett vad du vill, eller åtminstånde hamna i reserven. För dig som inte har mönstrat finns bara ETT alternativ: HAR EJ MÖNSTRAT! Eller så kan man vägra. Man kan välja hur man vill göra innan, man har alltid ett val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Nej tack. Helt enkelt. Vill inte gå lumpen för jag vill inte... Jag vill inte . slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts