Maxz Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Sen när får man äta ärtsoppa ur hjälmen? Det finns faktiskt matutrustning. Snuskburk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Värsta svåra testet på lumpen.nu! klicka mönstring och sen nånting med test. fick 7/7 på första Var ju inte så värst fråga men jag tvekade lite på första. Redigerad 23 augusti, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Om vi inte har soldater kan vi föregå med gott exempel kanske? Sen när alla fattat det vi alla andra har vetat i tusenmiljader år, krig suger häst. Endast då kan vi börja arbeta på att få en trevlig och skön plats på jorden. Det är såna som du som ser till att krig fortsätter att terrorisera Jorden. Om andra länder märker att vi inte har militärer och försvar, då kan dom ju ta över Sverige lätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Värsta svåra testet på lumpen.nu! klicka mönstring och sen nånting med test. fick 7/7 på första Var ju inte så värst fråga men jag tvekade lite på första. Hittar ej. Är det Mönstra/Testcentralen/Träningstestet du menar? För då måste man bli medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Om andra länder märker att vi inte har militärer och försvar, då kan dom ju ta över Sverige lätt.. Och varför skulle de göra det? Då skulle de ändå få bäver av något annat land som blir vresigt... Om ingen hade militär skulle inte det hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Som jag skrev i en tråd back in december, angående nedrustningen av det svenska försvaret. Jag blev tillsagd att Sverige behöver en millitär för att försvara oss själva. Faktum är att ingen vill ha Sverige... Vi har järnmalm och skog... Åh, vilket kap! Jänkarna attackerar små, försvarslösa länder för att ta deras olja. Men genom att bomba oss förlorar de pengar. Alla de stålar svenskar slänger bort på att göda sina kroppar på McDonald's, köpa materiell Disney-glädje åt sina barn och indoktrinera sig själva med sjuka värderingar genom film, slår lätt den cash amrisarna skulle tjäna genom att spränga oss i luften och sno våra granar... Och ryssarna, ett hot? Det allra mest ondskefulla Pushkin bygger just nu är tvättmaskiner med auto-timer och alarm. Ryssarna har lika många McDonald's-"restauranger" som vi. Något långt-bort-åt-hevvlette (rättstavat) land i Mellanöstern, då? Finns ingen anledning att några rabiata halv-apor i snusnäsdukar skulle vilja oss något dumt! Förutom Original Gangstas förstås... (Brutal ironi, dubbel-ironi och självironi. De som inte fattar tycker jag synd om...) Vi är säkra! Redigerad 23 augusti, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 För tillfället, ja! Men ingen vet hur läget är om tio år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 För tillfället, ja! Men ingen vet hur läget är om tio år. Då kan vi ju lika gärna spendera en massa skattepengar på nukleära bunkrar och gasmasker åt hela folket, vi vet ju inte om det kommer en pest eller om vi blir invaderade av aliens om 10 år heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jag går hellre i skolan så man kan skaffa sig ett riktigt välbetalt jobb istället Hördedu, om vi kommer till samma ställe med samma betyg, och försöker få samma jobb, så kommer JAG få jobbet, för att jag har VITSORD, men inte du! @Ebeeto: Det kommer inte vara fred för alltid. Då vi hamnar i krig vill vi säkerställa vårt oberoende. Om ett annat land skulle invadera vårt land, så adjöss socialdemokrati, och som jag minns så är du vänstervriden... Jag gör bara lumpen för attfå vitsord, slippa plugga och för att det är det ultimata manlighetsbeviset! Om det blir krig så sticker jag (om det inte är kommunister, nazister eller aliens som invaderar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Om det blir krig så sticker jag (om det inte är kommunister, nazister eller aliens som invaderar). Du glömde att nämna Eskimåer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Du glömde att nämna Eskimåer Och det hemska med att eskimåerna skulle ta över är....VAD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Har ännu inte mönstrat, hoppas på att slippa bli vald. Skrev till att jag har astma och får svårt att andas vid hårdare ansträngning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Har ännu inte mönstrat, hoppas på att slippa bli vald. Skrev till att jag har astma och får svårt att andas vid hårdare ansträngning. Har du verkligen astma? Annars får dom reda på det under hälsoundersökningen, och då blir de nog synd om dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Har planerat så att jag går ut gymnasiet, vilar lite grann och gör sen lumpen. Var vet jag inte, kanske Visby där min far var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Hittar ej. Är det Mönstra/Testcentralen/Träningstestet du menar? För då måste man bli medlem. Nej, mönstra/testcentralen/inskrivningsprov och man behöver inte vara medlem. Hördedu, om vi kommer till samma ställe med samma betyg, och försöker få samma jobb, så kommer JAG få jobbet, för att jag har VITSORD, men inte du! Förrut så kunde det kanske vara så men numer så skiter folk fullständigt i om du har gjort lumpen eller. Dom kollar på hur du är som person och bl.a. meriter som har med jobbet att göra. Du är ganska löjlig när du säger att du kommer få ett jobb framför han bara för att du har vitsord från lumpen. Sen kollar dom inte på betyg heller utan mer hur du fungerar som person och om du passar från jobbet. Och för att du har gjort lumpen så behöver du inte göra det. Redigerad 23 augusti, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Nej, mönstra/testcentralen/inskrivningsprov och man behöver inte vara medlem. Förrut så kunde det kanske vara så men numer så skiter folk fullständigt i om du har gjort lumpen eller. Dom kollar på hur du är som person och bl.a. meriter som har med jobbet att göra. Du är ganska löjlig när du säger att du kommer få ett jobb framför han bara för att du har vitsord från lumpen. Sen kollar dom inte på betyg heller utan mer hur du fungerar som person och om du passar från jobbet. Och för att du har gjort lumpen så behöver du inte göra det. ??? Vad jag vet så hjälper det mycket. Under dessa tider med tonvis långtidssjukskrivningar så kollar upp Vitsordet för att se om man är frisk. Felet är bara det att det finns få personer med hög utbildning som gör lumpen. Men jag garanterar dig att vitsordet har inflytande, om du visar upp det! I Polen vet jag att det är näst intill omöjligt utan vitsord. Till och med karriärssugna kvinnor går lumpen! Samma sak i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Det är inte värnplikt i USA, dom har en yrkesmilitär. Så om en kvinna gör "lumpen" där gör hon karriär inom militären. Redigerad 23 augusti, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Vote: Nej Känns som om när man är 18 vill man ut och resa och skit. Spela Battlefield 2 istället om man är sugen på krig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Det verkar som man börjar på Inskrivningsprovet, om man fuckar det får man då frisedel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Det verkar som man börjar på Inskrivningsprovet, om man fuckar det får man då frisedel? Nope. Idioter utbildas till kanonmat, eller "infanteri", som man kallar det. @yukiz Hur får ni råd med att resa o sånt? Man ber typ inte direkt morsan om 20 000 för att semestra... Redigerad 23 augusti, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts