Jump to content

Lumptråden

darkjak
 Share

Ska ni gå Lumpen?  

119 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 182
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om vi inte har soldater kan vi föregå med gott exempel kanske? Sen när alla fattat det vi alla andra har vetat i tusenmiljader år, krig suger häst. Endast då kan vi börja arbeta på att få en trevlig och skön plats på jorden. Det är såna som du som ser till att krig fortsätter att terrorisera Jorden.

Om andra länder märker att vi inte har militärer och försvar, då kan dom ju ta över Sverige lätt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag skrev i en tråd back in december, angående nedrustningen av det svenska försvaret. Jag blev tillsagd att Sverige behöver en millitär för att försvara oss själva. Faktum är att ingen vill ha Sverige...

Vi har järnmalm och skog... Åh, vilket kap!

Jänkarna attackerar små, försvarslösa länder för att ta deras olja. Men genom att bomba oss förlorar de pengar. Alla de stålar svenskar slänger bort på att göda sina kroppar på McDonald's, köpa materiell Disney-glädje åt sina barn och indoktrinera sig själva med sjuka värderingar genom film, slår lätt den cash amrisarna skulle tjäna genom att spränga oss i luften och sno våra granar...

Och ryssarna, ett hot? Det allra mest ondskefulla Pushkin bygger just nu är tvättmaskiner med auto-timer och alarm. Ryssarna har lika många McDonald's-"restauranger" som vi.

Något långt-bort-åt-hevvlette (rättstavat) land i Mellanöstern, då? Finns ingen anledning att några rabiata halv-apor i snusnäsdukar skulle vilja oss något dumt! Förutom Original Gangstas förstås... (Brutal ironi, dubbel-ironi och självironi. De som inte fattar tycker jag synd om...)

Vi är säkra!

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag går hellre i skolan så man kan skaffa sig ett riktigt välbetalt jobb istället

Hördedu, om vi kommer till samma ställe med samma betyg, och försöker få samma jobb, så kommer JAG få jobbet, för att jag har VITSORD, men inte du!

@Ebeeto: Det kommer inte vara fred för alltid. Då vi hamnar i krig vill vi säkerställa vårt oberoende. Om ett annat land skulle invadera vårt land, så adjöss socialdemokrati, och som jag minns så är du vänstervriden... Jag gör bara lumpen för attfå vitsord, slippa plugga och för att det är det ultimata manlighetsbeviset! Om det blir krig så sticker jag (om det inte är kommunister, nazister eller aliens som invaderar).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittar ej.

Är det Mönstra/Testcentralen/Träningstestet du menar?

För då måste man bli medlem.

Nej, mönstra/testcentralen/inskrivningsprov och man behöver inte vara medlem.

Hördedu, om vi kommer till samma ställe med samma betyg, och försöker få samma jobb, så kommer JAG få jobbet, för att jag har VITSORD, men inte du!

Förrut så kunde det kanske vara så men numer så skiter folk fullständigt i om du har gjort lumpen eller. Dom kollar på hur du är som person och bl.a. meriter som har med jobbet att göra. Du är ganska löjlig när du säger att du kommer få ett jobb framför han bara för att du har vitsord från lumpen. Sen kollar dom inte på betyg heller utan mer hur du fungerar som person och om du passar från jobbet. Och för att du har gjort lumpen så behöver du inte göra det.

Redigerad av skytten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, mönstra/testcentralen/inskrivningsprov och man behöver inte vara medlem.

Förrut så kunde det kanske vara så men numer så skiter folk fullständigt i om du har gjort lumpen eller. Dom kollar på hur du är som person och bl.a. meriter som har med jobbet att göra. Du är ganska löjlig när du säger att du kommer få ett jobb framför han bara för att du har vitsord från lumpen. Sen kollar dom inte på betyg heller utan mer hur du fungerar som person och om du passar från jobbet. Och för att du har gjort lumpen så behöver du inte göra det.

???

Vad jag vet så hjälper det mycket.

Under dessa tider med tonvis långtidssjukskrivningar så kollar upp Vitsordet för att se om man är frisk. Felet är bara det att det finns få personer med hög utbildning som gör lumpen.

Men jag garanterar dig att vitsordet har inflytande, om du visar upp det!

I Polen vet jag att det är näst intill omöjligt utan vitsord. Till och med karriärssugna kvinnor går lumpen! Samma sak i USA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det verkar som man börjar på Inskrivningsprovet, om man fuckar det får man då frisedel?

Nope.

Idioter utbildas till kanonmat, eller "infanteri", som man kallar det.

@yukiz

Hur får ni råd med att resa o sånt? Man ber typ inte direkt morsan om 20 000 för att semestra...

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor