Funnylin Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Viktigare saker? DET kan kallas egotrippat. Att kalla sig för bra och viktig för att va me i försvaret! Jaja, vi vet. Alla som inte tycker som du är idioter bl.a bl.a... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Jaja, vi vet. Alla som inte tycker som du är idioter bl.a bl.a... Har aldrig påstått att nån är IDIOT. Anser dock att din formulering var rätt så högmodig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Har aldrig påstått att nån är IDIOT. Anser dock att din formulering var rätt så högmodig. Jag anser att det finns en hel massa saker som är viktigare än lumpen för min del. På min prioriteringslista kommer lumpen precis efter "ligga och spy i en buske". Så är det med det, och jag anser att min formulering inte var ett dugg högmodig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts