kobbe Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Hej mitt problemet är att den inte alltid går att klicka med musen när man startar spelet man måste använda enter och det e väldigt jobbigt. :'( Och ibland när jag ska ladda upp ett spel så låser datorn sig den visas en svart skärm och det står load game eller vad det nu står där uppe. Är tacksamm för hjälp. Tack på förhand. Redigerad 19 juni, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_GTA_Boy_90 Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Hej mitt problemet är att den inte alltid går att klicka med nusen när man startar spelet man måste använda enter och det e väldigt jobbigt. :'( Och ibland när jag ska ladda upp ett spel så låser datorn sig den visas en svart skärm och det står load game eller vad det nu står där uppe. Är tacksamm för hjälp. Tack på förhand. Sådär har jag det med.. Går bara med piltangenterna, bekräftar med enter. Tycker det är mycket bättre.. Fler och fler spel har så idag.. Men det kanske inte du har märkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 1.Har du moddat mycke? 2.kan vara de som görs så att spele hänger sig? 3.kan de va fel på musen? bara undra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Svar på frågorna jag har inte modda något och det e inte nå fel på musen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 22 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Sådär har jag det med.. Går bara med piltangenterna, bekräftar med enter. Tycker det är mycket bättre.. Fler och fler spel har så idag.. Men det kanske inte du har märkt? Men hos mina kompisar fungerar det med musen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts