alexwebnet Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Hej är på andra ön jag jobbar för 2poliser men jag undrar om jag har långt kvar till andra ön . eller hur många uppdrag man måste göra för att komma ditt? Jag har det på ps2 Redigerad 22 augusti, 2005 av alexwebnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Om man räknar med Badlandsuppdragen så är det ungefär 16 stycken. Mellan 13-16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexwebnet Skrivet 22 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Altså jag menar allt som allt nu har jag gjort 52st och jag undrar hur många ja ska göra till är på något uppdrag där man ska följa efter ett tåg och så är det en kille man ska följa efter. Någon som vet hur man ska göra på det uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Altså jag menar allt som allt nu har jag gjort 52st och jag undrar hur många ja ska göra till är på något uppdrag där man ska följa efter ett tåg och så är det en kille man ska följa efter. Någon som vet hur man ska göra på det uppdraget? Hämta snipern uppe på byggplatsen som Tenpenny gömt åt dig, ta ett fordon och kör efter tåget tills det stannar. När det stannat, så håll dig på avstånd och lokalisera killen som du senare ska skjuta. Du kan inte döda honom än, och du får inte vara för nära, eftersom då skrämmer du honom, och då kan du glömma att han åker till den journalisten han ska träffa(och du behöver döda båda). Han kommer ta en taxi där uppe, se till att du inte tar hans taxi innan den nått honom, eftersom detta kommer skrämma honom även om du tar den längst bort på gatan. Ta ett fordon och håll dig på avstånd och kör efter honom tills han träffar journalisten. Ta fram snipern och skjut den ena. Sen kan du göra som du vill. Om du vill snipa den andra också eller springa fram och slå ner honom till döds...eller ja, bara du dödar honom. Redigerad 22 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Altså jag menar allt som allt nu har jag gjort 52st och jag undrar hur många ja ska göra till är på något uppdrag där man ska följa efter ett tåg och så är det en kille man ska följa efter. Någon som vet hur man ska göra på det uppdraget? Ja men så verkade det inte som det stog i första inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte123 Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jag körde efter tåget med mc. När man kommer fram behöver man inte krångla med att hitta en bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hannes Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Samma här...bättre me MC.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Jag körde efter tåget med mc. När man kommer fram behöver man inte krångla med att hitta en bil. Det är ju just därför som det står en Sanchez precis vid tågstationen. Jag tror inte nån som gjort detta uppdrag använt bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts