Jump to content

Street life

Maddoc
 Share

Recommended Posts

Asså ja älskar att bara chilla me homiesarna i grove str ja undrar bara va ni diggar att göra :D

Same here

typ få snuten efter sig och sen kolla på när ens homies har ihjäl/skrämmer iväg snuten

eller dra upp in i inglewood och följ efter en bil med ballas in i ganton och se dom bli plockade :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hittar lite roliga kläder på Zip bland annat. Sen gär jag fram till ett Rifa gäng och börjar snacka med dem. Tänk på att det är jag som snackar inte CJ. Så jag sitter här hemma och säger "Eyy Loco let's go kill some Viatnemes fools". Så går jag ifrån medlemmarna som står och snackar och springer mot några Da Nang Boys och startar mitt krig ensam, men det är skoj ändå.

Man måste ha inlevelse.

Jag brukar också prata ibland när jag kör. Jag brukar läxa upp mina homie kompisar när de har råkat skjuta på mig eller gjort något annat dumt! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag brukar också prata ibland när jag kör. Jag brukar läxa upp mina homie kompisar när de har råkat skjuta på mig eller gjort något annat dumt! :blink:

Haha om jag nu säger något när jag lirar så brukar jag skrika till idioterna som kör på mig ;P, eller till någon som säger nått till mig brukar jag ocksåå svara, inte snällt allså :o.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spraya tags,modda bilar,low rider möten,street race,affärer [köpa hus] [Göra trucking missions osv] lära gängen hyffs om dom jävlas med mig,spela biljard och andra spel, äta dricka, råna hus, miss handla idioter,döda drugdelaers. Jag gör ganska mycket. Försöker att vara så laglig som möjligt. Sen det många andra gör, sitta och prata med med folk I spelet. :rolleyes:

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Spraya tags,

• street race,

• lära gängen hyffs om dom jävlas med mig,

• råna hus,

• miss handla idioter,

• döda drugdelaers.

Försöker att vara så laglig som möjligt.

Jisses mannen, du lyckas inget vidare bra.

Hans inlägg blev editerat av mig, jag rensade bort eftersom jag bara ville visa hur många olagliga saker han hade med på listan.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor