Valle-Ball Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Snoe en lowrider... styla och sen tar jag utmaningen att köra SA runt utan att krocka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Man spawnar en snabb bil. (i mitt fall Super GT som är en Supra) och sen mördar man en snut så man får två stjärnor eller ännu roligare så man får tre stjärnor och sen kör man "getaway". .det e faktiskt kul.. Annars är Jester en supra.Super gt är en 3000 gt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EternalK Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jag brukar ta på mig en svart kostym för att likna en hitman gå upp på tak och skjuta folk med sniper och sedan fly hem och byta kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Kör race, samlar hästskor å sånt, går igenom sidemissions/oddjobs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Annars är Jester en supra.Super gt är en 3000 gt Haha. nedu, min Supra är en Super GT.. Asså jag har moddat den som jag sa!! ------------------------------------------------------------ http://www.theborggaming.planet-multiplaye...ndreas_mods.php TRD Toyota Supra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Typ bränna folk med flamethrower. eller molotov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag gillar att syssla med Parkour(stavas?) & så gillar jag att göra heltokiga saker med BMX'n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Asså ja älskar att bara chilla me homiesarna i grove str ja undrar bara va ni diggar att göra Same here typ få snuten efter sig och sen kolla på när ens homies har ihjäl/skrämmer iväg snuten eller dra upp in i inglewood och följ efter en bil med ballas in i ganton och se dom bli plockade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Jag brukar köra omkring och pimpa mina bilar eller lägga in nya moddar och dra omkring lite på motorvägen som går runt hela Las Venturas, Eller kanske döda lite och sånt.. finns mycket kul att göra.. har haft det sen dagen då det kom ut och hittar fortfarande nya stigar mm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sherm Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Jag gillar att ta Bmx:en och åka runt i LS å låssas att jag grindar på räcken, bänkar m.m.... bästa stället e vi hhoppbyggnaden.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Jag hittar lite roliga kläder på Zip bland annat. Sen gär jag fram till ett Rifa gäng och börjar snacka med dem. Tänk på att det är jag som snackar inte CJ. Så jag sitter här hemma och säger "Eyy Loco let's go kill some Viatnemes fools". Så går jag ifrån medlemmarna som står och snackar och springer mot några Da Nang Boys och startar mitt krig ensam, men det är skoj ändå. Man måste ha inlevelse. Jag brukar också prata ibland när jag kör. Jag brukar läxa upp mina homie kompisar när de har råkat skjuta på mig eller gjort något annat dumt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Jag har börjat om spelet, är på sista uppdraget nu, och eftersom det är "krig" i Los Santos så drar jag på mig militärliknande kläder, greppar min m-16 och skjuter alla jag ser med en tank bredvid mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Jag brukar också prata ibland när jag kör. Jag brukar läxa upp mina homie kompisar när de har råkat skjuta på mig eller gjort något annat dumt! Haha om jag nu säger något när jag lirar så brukar jag skrika till idioterna som kör på mig , eller till någon som säger nått till mig brukar jag ocksåå svara, inte snällt allså . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Jag gillar att syssla med Parkour(stavas?) & så gillar jag att göra heltokiga saker med BMX'n Vad är parkour? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Vad är parkour? Undrar jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Undrar jag också Om jag inte missminner mig så är det när man hoppar mellan hus, voltar över parkbänkar och sånt (Till fots) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Om jag inte missminner mig så är det när man hoppar mellan hus, voltar över parkbänkar och sånt (Till fots) Ja det är med i reklam på discovery channel fattar :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Spraya tags,modda bilar,low rider möten,street race,affärer [köpa hus] [Göra trucking missions osv] lära gängen hyffs om dom jävlas med mig,spela biljard och andra spel, äta dricka, råna hus, miss handla idioter,döda drugdelaers. Jag gör ganska mycket. Försöker att vara så laglig som möjligt. Sen det många andra gör, sitta och prata med med folk I spelet. Redigerad 31 augusti, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Spraya tags,street race,lära gängen hyffs om dom jävlas med mig, råna hus, miss handla idioter,döda drugdelaers. Försöker att vara så laglig som möjligt. Jisses mannen, du lyckas inget vidare bra. Hans inlägg blev editerat av mig, jag rensade bort eftersom jag bara ville visa hur många olagliga saker han hade med på listan. Redigerad 31 augusti, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts