Maddoc Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Asså ja älskar att bara chilla me homiesarna i grove str ja undrar bara va ni diggar att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Asså ja älskar att bara chilla me homiesarna i grove str ja undrar bara va ni diggar att göra E för trött för att tänka just nu Men jag återkommer senare (Skolan börjar om 30 minuter :'( Sommarlovet e slut :'( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Asså ja älskar att bara chilla me homiesarna i grove str ja undrar bara va ni diggar att göra Brukar ta en av mina lowriders o åka till mötet o studsa lite. Annars skapar jag stora bilkollisioner, knuffar en bil tills nån av oss börjar brinna, så kommer det andra bilar i rusande fart o krockar så det blir en jävla massa explosioner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Låssas att jag är med i San Fierro Rifa och springer runt med M4 i San Fierro och dödar Da Nang Boys. That's Fun! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Låssas att jag är med i San Fierro Rifa och springer runt med M4 i San Fierro och dödar Da Nang Boys. That's Fun! Skriv in fusket så du kan rekrytera vem du vill till ditt gäng, så rekryterar du bara Rifas, och skjuter Da Nang Boys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Skriv in fusket så du kan rekrytera vem du vill till ditt gäng, så rekryterar du bara Rifas, och skjuter Da Nang Boys. Kan man rekrytera medlemmar från andra gäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Kan man rekrytera medlemmar från andra gäng? Med ett fusk jag vill ha fler än åtta gängmedlemmar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Med ett fusk jag vill ha fler än åtta gängmedlemmar :'( Jag med :'( OT: Jag brukar ta med 3gängmedlemar och sen åka till tågövergången(?) Blockera väggen för nån billist så att tåget kör på honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Det är roligt att fixa en wanted level och rekrytera lite gröngölingar som skjuter ihjäl poliserna åt en.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Man spawnar en snabb bil. (i mitt fall Super GT som är en Supra) och sen mördar man en snut så man får två stjärnor eller ännu roligare så man får tre stjärnor och sen kör man "getaway". .det e faktiskt kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elaajten Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Bakhjulsåker med Sanchezen lite varstans oftast i AngelPine eller i San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Låssas att jag är med i San Fierro Rifa och springer runt med M4 i San Fierro och dödar Da Nang Boys. That's Fun! Klär du dig på något speciellt sätt? vilka kläder i så fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Transpotera gang member och ha lite war mot ballas. eller stunta men NRG-500. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Klär du dig på något speciellt sätt? vilka kläder i så fall? Jag hittar lite roliga kläder på Zip bland annat. Sen gär jag fram till ett Rifa gäng och börjar snacka med dem. Tänk på att det är jag som snackar inte CJ. Så jag sitter här hemma och säger "Eyy Loco let's go kill some Viatnemes fools". Så går jag ifrån medlemmarna som står och snackar och springer mot några Da Nang Boys och startar mitt krig ensam, men det är skoj ändå. Man måste ha inlevelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jag hittar lite roliga kläder på Zip bland annat. Sen gär jag fram till ett Rifa gäng och börjar snacka med dem. Tänk på att det är jag som snackar inte CJ. Så jag sitter här hemma och säger "Eyy Loco let's go kill some Viatnemes fools". Så går jag ifrån medlemmarna som står och snackar och springer mot några Da Nang Boys och startar mitt krig ensam, men det är skoj ändå. Man måste ha inlevelse. Damn,you real fucked up! (skämt) men man far runt med NRG-500, ser man nåt rolit så provar man det. Brukar spela SA lite sådär spontant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte123 Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jag fixar några wanted levels o åker upp på Mount Chilliad o vips så flyger det självmordspolisbilar till höger o vänster nerför berget. På svenska: De kör utför kanten hej vilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
martinO_o Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jag fixar några wanted levels o åker upp på Mount Chilliad o vips så flyger det självmordspolisbilar till höger o vänster nerför berget. På svenska: De kör utför kanten hej vilt. Mm, det är ju skit kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jag hittar lite roliga kläder på Zip bland annat. Sen gär jag fram till ett Rifa gäng och börjar snacka med dem. Tänk på att det är jag som snackar inte CJ. Så jag sitter här hemma och säger "Eyy Loco let's go kill some Viatnemes fools". Så går jag ifrån medlemmarna som står och snackar och springer mot några Da Nang Boys och startar mitt krig ensam, men det är skoj ändå. Man måste ha inlevelse. Snackar också så, typ som sånna svarta gangstrar snackar, o svär gör jag ju mycket då också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maddoc Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Ha ha ni e allt för roliga ehhe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Jag hittar lite roliga kläder på Zip bland annat. Sen gär jag fram till ett Rifa gäng och börjar snacka med dem. Tänk på att det är jag som snackar inte CJ. Så jag sitter här hemma och säger "Eyy Loco let's go kill some Viatnemes fools". Så går jag ifrån medlemmarna som står och snackar och springer mot några Da Nang Boys och startar mitt krig ensam, men det är skoj ändå. Man måste ha inlevelse. Haha så brukar jag också göra Ja brukar också sno massa bilar å åka till Trans Fender å sen åka omkring å ragga brudarå krasha bilarna å sno en ny å göra samma sak. Brukar också köra å hoppa å stunta med allt jag hittar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts