GTApimpfoolife Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 GTApimpfoolife: Skojar du?! "Här kommer Noddi, Noddi, i sin leksaksbil" Nej. Först är det "Casper" och sen är det "Noddy" och sist "Tomas och vännerna" sen går jag till skolan. Förresten sjunger dom: Här kommer Noddy (Noddy) Nu tuatar han på oss (TUT TUT TUT) Här kommer Noddy (Noddy) I sin bil förståss och så vidare och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Nej. Först är det "Casper" och sen är det "Noddy" och sist "Tomas och vännerna" sen går jag till skolan. Förresten sjunger dom: Här kommer Noddy (Noddy) Nu tuatar han på oss (TUT TUT TUT) Här kommer Noddy (Noddy) I sin bil förståss och så vidare och så vidare. Det var ingen Thomas & Vännerna idag :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Grhhha!skola Ja börjar 8.30 och slutar 15.00 alla dagar utom fredagarna då slutar ja 12! ... Åh.... Vad.... Synd om dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Det var ingen Thomas & Vännerna idag :'( :'( :'( :'( :'( Är du säker på det?? Jag stängde av efter Noddy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Började idag. I klassen var det 21 fräsha tjejer, 9 andra killar och en av dom känner jag väldigt bra. Blev inte speciellt nöjd med klassen då jag ville ha lite sköna killar, inte stela "brats". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 "Tomas och vännerna" Thomas och vännerna var ju skit kul att kolla på när man var liten . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Börjar på onsdag, samma dag som min födelsedag :'( Sista året med kompisarna man varit med sen dagis, sorgligt edit, min 1000 post Redigerad 27 augusti, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Temporärt schema första veckan. Tisdag: (Ska bara lira brännboll )09.00 - 11.30(Valfri lunch, sen slutar vi) Onsdag: Testdag 09.00-11.30(Sen valfri lunch) Torsdag: Ett samtal med läraren på en viss tid, sen är det slut. Fredag: Ledig. =) Kunde inte alla skolveckor vara såhär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Vi har iaf lägerskola att börja med Soft, soft... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Vaknade vid halv 12 idag och insåg än en gång hur skönt det är att vara arbetslös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Vi har iaf lägerskola att börja med Soft, soft... Förra året åkte jag båt första 3 dagarna, sen ledig resten av veckan, och imorrn får de vuxna göra om det, medans jag lirar brännboll =/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Vaknade vid halv 12 idag och insåg än en gång hur skönt det är att vara arbetslös Var får du pengar ifrån??? *Grrr* @Cortez: Hihihi sånt e livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Var får du pengar ifrån??? *Grrr* @Cortez: Hihihi sånt e livet Får inga pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Min tidigaste dag är 14:40 Vilket är segt som fan Fredag i åttan sluta vi 13:00. nu äre 15:05 både tors fre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jag börjar på torsdag. Klocklan 12..... Ganska drygt. Hoppas jag får bra schema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Får inga pengar... A-kassa då? fast då måste man söka jobb undetiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Får inga pengar... Vad lever du på då? Kapsyler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 A-kassa då? fast då måste man söka jobb undetiden A-kassa får man bara om man har jobbat tidigare, vilket jag inte har. Men ifall jag inte har hittat ett jobb innom en månad kommer jag få en praktikplats av kommunen, och då får 3000kr/månad i bidrag medans jag går praktiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Själv så slutar man 10.20 som tidigaste dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Fick SO läxa idag, den tredje dagen med skolan, även den första riktiga dagen. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts