Crice Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Bah... hemma igen nu. Orkade inte stanna. Jag är too cool for school, som det så vackert heter. Var väl en ganska slapp dag, så jag kände inget tvång att stanna. 'lo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jag börjar då imorgon, klockan 8:30. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Bah... hemma igen nu. Orkade inte stanna. Jag är too cool for school, som det så vackert heter. 'lo! Haha Dagens ungdomar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Jag började nästan sakna skolan, men ångrade mig idag. Vi kommer nämligen i fortsättningen att sluta halv fem (i åttan)! Redigerad 22 augusti, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Jag började nästan sakna skolan, men ångrade mig idag. Vi kommer nämligen i fortsättningen att sluta halv fem (i åttan)! Varje dag? Haha! Edit: Off 2 school, 12.00 börjar vi! Redigerad 22 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Holy SHit! Sluta halv fem när du går i åttan???!! Varför går ni så länge? Redigerad 22 augusti, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Själv börjar man ju på torsdag då *skryt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Holy SHit! Sluta halv fem när du går i åttan???!! Varför går ni så länge??? Dom kanske börjar skolan senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jodå men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Hmm... börjkar imorrn på Tisdag... känns väldigt segt att måsta stiga upp så tidigt men, ändå rätt kul att komma tillbaka till skolan, man har ju inte sett vissa kompisar på hela sommarlovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Sorry, kollade inte tillräckligt noga på schemat. Vi slutar halv fem "bara" på onsdag, övriga dagar 15.40 (Vi börjar 8.30). Fast det är ändå ganska sent+att vi bara har ungefär en timmes rast per dag. Lärarna förklarar detta med att (citerar) "Vi behöver fler lektioner", "Prata om det med pedagokikansvarande", "Vill ni sluta tidigare, får vi ställa in lunch-rasten", "Ni behöver lära er...", m.m. Det positiva är att min morsa inte längre kan tvinga mig till fler fritidsaktiviteter, men det är en dålig tröst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Grhhha!skola Ja börjar 8.30 och slutar 15.00 alla dagar utom fredagarna då slutar ja 12! Redigerad 22 augusti, 2005 av krull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jag hade upprop idag. Rätt så trevligt... Vi fick glass . Jag börjar med slöjd imorgon... Syslöjd. Hade det förra året och fick inte byta nu . Vet inte vad jag ska säga annars... Ha det skoj typ.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jag tyckte det var roligt och spännande att träffa sina kompisar igen. Men ett minus är läxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Usch jag började idag, Kom nyss hem. Missade bussen och det kom ingen på 2 timmar så jag å några polare fick gå hem. typ 1 mil Bussen körde bara förbi :'( Redigerad 22 augusti, 2005 av DoeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Komm hem nu jag,fy van vad jobbigt det var gick ju fan inte att sitta still =P Och självklart har vi en ny rektor som ska prata i 5 timmar typ :S Fast var ju kul att träffa folket igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Grhhha!skola Ja börjar 8.30 och slutar 15.00 alla dagar utom fredagarna då slutar ja 12! Vafan gnäller du om det är ju bra tider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Det är väll ok att vara tillbaka, störst på skolan det är skönt Slå ner alla små 7or Fan vad alla 7or är SMÅ Fast tråkigt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 HAHA!!! Börjar på torsdag Fast imorgon ska jag ha ett prov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jobbigt, fy fan. började idag, fick sluta 12:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts