Tux Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Hur känns det? det verkar vara skola för många idag...inkluderat mig då Själv tycker jag det känns lite nervöst...bara lite... men vi ska ju inte jobba idag... bara få papper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Började i torsdags tror jag, kommer inte ihåg. Känns bara allmät segt och gå upp vid den här tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Neeeeeeeeeeej!!!! Fan! Inte skola! Jag hatar min skola! Därför ska den få plågas av mina läskigaste bilder! Har tagot bilder på massa lärare och klistrat in "Fyfan" på dom, ska ge bilderna till dom sedan. Sen ska jag hänga upp lite bilder överallt, så dom inte känner sig säkra! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Hehe, jag börjar imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Neeeeeeeeeeej!!!! Fan! Inte skola! Jag hatar min skola! Därför ska den få plågas av mina läskigaste bilder! Har tagot bilder på massa lärare och klistrat in "Fyfan" på dom, ska ge bilderna till dom sedan. Sen ska jag hänga upp lite bilder överallt, så dom inte känner sig säkra! :'( Hahahaha! Skolan börjar om precis..60 minuter nu. Känner ingen i min nya klass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Börjar kl 10, känns inte speciellt kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Började i onsdags. Ska in och duscha nu, börjar 10:15 tror jag. Tjing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Börjar om en timme... yay. ^^ Känner bara en brud där, men henne hatar jag så vi säger att jag inte känner en enda. Känns lite nervigt, men rätt bra ändå samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Rätt skojj men ändå ganska gay. Kom nyss hem från skolan, skulle bara hämta mitt busskort idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Nej det är najs med skola, jag sover ändå den tiden jag är i skolan så ingenting annat händer så man kan lika gärna plugga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Jag börjar imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Fan när jag vaknade imorse och tvättade ansiktet och glodde på snyggingen i spegeln så tänkte jag "Fan, det här ska jag göra i 9 månader till" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Fan när jag vaknade imorse och tvättade ansiktet och glodde på snyggingen i spegeln så tänkte jag "Fan, det här ska jag göra i 9 månader till" Höga tankar om sig själv?! najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Börjar i morgon och ser fram emot det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 En sak är bra med skolan. Det är morgonen när man kan kolla på Noddy. Resten är bara junk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Börjar klockan 12.00, hört från en kille att vi ska vara där i en hel timme. Fattar inte varför, det enda som kan hända är ju att komma till sitt nya klassrum, få schema, möjligtvis busskort, sen gå hem. Får se vad de hittar på för att sega ut det. Kanske ett låååångt tal av rektorn eller nåt. Redigerad 22 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 En sak är bra med skolan. Det är morgonen när man kan kolla på Noddy. Resten är bara junk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Börjar klockan 12.00, hört från en kille att vi ska vara där i en hel timme. Fattar inte varför, det enda som kan hända är ju att komma till sitt nya klassrum, få schema, möjligtvis busskort, sen gå hem. Får se vad de hittar på för att sega ut det. Kanske ett låååångt tal av rektorn eller nåt. Vi ska vara där 08.30 och sedan stanna hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 En sak är bra med skolan. Det är morgonen när man kan kolla på Noddy. Resten är bara junk. GTApimpfoolife: Skojar du?! "Här kommer Noddi, Noddi, i sin leksaksbil" Okej jag är så barnslig att jag kollar på tecknat & tom. vissa barnprogram men Noddi... Det programmet är så sockersöt så man får diabetes av att titta på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts